  • 1. Data: 2007-03-14 16:39:27
    Temat: przewalutowanie kredytu w euro bzwbk
    Od: remik <r...@s...onet.pl>

    Witam,
    proszę zainteresowanych
    lub znających temat o poradę.

    Pozostało mi do spłacenia 13150 euro.
    Rata około 190 miesięcznie.

    Kredyt brałem w 2001 roku.
    Miałem wypłatę stałą w euro i umowę
    na czas nieokreslony.
    Niestety czarny scenariusz się spełnił
    weszliśmy do unii i cała branża poleciała na pysk z dnia
    na dzien.
    Pozostał kredyt w walucie i wypłatka w złotówkach.
    Wszystko byłoby fajnie gdyby nie to, że przy podpisywaniu
    umowy kurs był 3,36, a jaki jest teraz widać.
    Na samej różnicy kursowej 20 00 w placy.
    Jebaniutka spółdzielnia tak cisnęła, a bardzo chciałem mieć
    to mieszkanie.

    teraz pozostaje pytanie czy przewalutować czy nie?

    Na złotówki?
    Co sądzicie?

    z góry dzięki

    pozdrawiam
    remik

  • 2. Data: 2007-03-14 16:48:00
    Temat: Re: przewalutowanie kredytu w euro bzwbk
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Na złotówki?
    > Co sądzicie?

    mysle, ze nie warto, na tym przewalutowaniu stracisz no i bedziesz
    placil wyzsze raty, bo oprocentowanie kredytow w PLN jest wyzsze niz w
    EUR, ewentualnie zapytaj bank czy nie obnizy marzy...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-14 17:00:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    remik wrote:

    > teraz pozostaje pytanie czy przewalutować czy nie?
    >
    > Na złotówki?
    > Co sądzicie?

    Nie znam się za dobrze, ale może przypatrz się kredytom refinansowanym?
    Kartka papieru chwila obliczeń i będziesz wiedział czy warto :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-19 12:47:49
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Przy tak niskim kredycie nie ma sensu ryzykować CHF. Różnica na racie to ok
    40 zł w porównaniu z kredytem w PLN. Proponuję równocześnie negocjacje z
    aktualnym bankiem na przewalutowanie i refinansowanie u konkurencji. Obecnie
    można otrzymać w większości banków kredyt refinansowy bez prowizji. Trzeba
    się liczyć jednak z opłatą w sądzie 300 zł i ubezpieczeniem do momentu
    ustanowienia nowej hipoteki ok 35 zł /mc.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek