    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: radio "erewań" w eurobanku
    Date: Wed, 12 Aug 2009 15:02:41 +0200

    witam

    dzisiaj w skrzynce znalazłem imienną ofertę (miała nawet kod
    referencyjny) dot. wydania kk gold w eurobanku (wakacyjna oferta):

    limit 10kzł
    oprocentowanie 9,90% przez 6 m-cy
    zero opłat za wydanie/użytkowanie
    niewymagane zaświadczenia o zarobkach
    50 zł bonusu w postaci kuponu (travel & beauty)

    akurat wybierałem się w ok. eurobanku więc zaszedłem do "placówki" -
    kiosk w c.h.

    i okazało się, że bank co prawda wyda mi kartę, ale:
    limit nie 10kzł (na oświadczenie) tylko ok. 5kzł (9,5kzł jeżeli
    przyniósłbym zaświadczenie)
    oprocentowanie nie 9,90% tylko 19,90%
    brak opłaty za wydanie, ale 50 zł opłaty za "aktywowanie karty głównej"
    zero bonusa, o którym było info w ulotce

    generalnie to oferta standardowa (dla każdego klienta "z ulicy"), system
    oczywiście nie rozpoznał numeru ref. jakim był opatrzony list, który
    dostałem...

    dlatego jeżeli ktoś otrzyma podobną ofertę (małym drukiem jest info, że
    to oferta "orientacyjna") to nie ma się co ekscytować, w placówce okaże
    się bowiem, że warunki są zupełnie inne = jak radio erewań, nie rozdają
    mercedesów tylko...kradną rowery ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS