  • 11. Data: 2011-02-19 17:20:26
    Temat: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 18:09:59 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >Ja zacząłem się przyglądać rajfiemu, ale ... czy dalej ich bankowość
    >internetowa to owo flaschowe guano?

    dalej jest we flash.
    tyle ze czy takie guaono to raczej nie - ot chcieli byc nowoczesni i
    pewne rzeczy zrobic po swojemu i inaczej niz rynek - nie wiem czy to
    lepiej czy gorzej, ale na pewno inaczej niz wszyscy.

    jakos mimo flashblocka spokojnie moge uzywac ich systemu, jeden klik
    zalatwia sprawe.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2011-02-19 17:43:25
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    xbartx napisał(a):

    > A najlepsze jest to, że pierwsza sesja w Rajfim jest księgowana o 9.00
    > także w najlepszym przypadku można puścić kasę z Aliora o 8.20, no
    > powiedzmy 8:19 i już za te 40 kilka minut mieć kasę w Rajfi - prawie jak
    > SORBNET tudzież bluecash he he.

    he???
    moze to 3 sesja z dnia poprzedniego?
    nie ma takiej fizycznej mozliwosci, aby I sesja byla ksiegowana o 9.
    KIR udostepnia ja bankom do odbioru o 10:30.

    PG

  • 13. Data: 2011-02-19 18:47:42
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-19 16:31, xbartx pisze:

    > To musi być suma wpłat z całego miesiąca więc, możesz jak Ci tam wygodnie
    > i jeżeli się wyrobisz to i 100 pln możesz wpłacać he he.

    > Były na grupie pytania o r-dealera ale nikt chyba tego nie ma.
    j w sumie mam ale jeszcze nie używałem, generalnie wygląda to jak na
    foreksie z tym że spready są dużo większe AFAIR

  • 14. Data: 2011-02-19 18:59:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 09:04:46 -0800 (PST), Tomek z Wawy napisał(a):

    > Tylko czy na pewno może to być wpływ z innego
    > konta tej samej osoby w innym banku?

    Tak.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-02-19 19:50:45
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 19 Feb 2011 19:47:42 +0100, Ra
    <t...@p...onet.pl> wrote:

    >j w sumie mam ale jeszcze nie używałem, generalnie wygląda to jak na
    >foreksie z tym że spready są dużo większe AFAIR

    a mozesz podac jakies notowanie biezace lub z np. piatku?

    mnie interesuje euro.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 16. Data: 2011-02-20 08:20:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 18:09:59 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Ja zacząłem się przyglądać rajfiemu, ale ... czy dalej ich bankowość
    > internetowa to owo flaschowe guano?

    Jest to dalej flash ale już nie takie guano. Można sobie zainstalować
    aplikację w Adobe-Air - R-quick się to zwie i powiem, że działa to
    naprawdę szybko, jest przejrzyste i wygodne. Zainstalowało się bez
    problemu pod Linuksem i działa jak trzeba. Podobno aplikacja na ajfona
    jest niezła, ale nie mam, więc mówię co słyszałem/czytałem, jak zrobią na
    androida to wtedy mogę coś więcej powiedzieć.

    Ogólnie Rafji roztacza wizję klienta zamożnego, wyjątkowego bla bla ble
    ble i jak to powiedziała Pani mojej koleżance z pracy - "My dla takich
    ludzi co zarabiają 3k pln miesięcznie, to za bardzo nic nie mamy". Jednak
    przelanie tych 8k trudne nie jest a dostajemy naprawdę full pakiet usług
    z osobistym doradcą włącznie i stajemy się zamożni by default he he. No i
    można jeszcze się tak dowartościować, że konto bez wymaganych wpływów
    kosztuje albo 9,99 albo 49,99, więc przyjmijmy do rozważań większą kwotę,
    więc jeżeli przelejmy te 8k to zarabiamy miesięcznie 49,99 ;)

    Xenocide

  • 17. Data: 2011-02-20 08:21:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 18:43:25 +0100, Piotr Gralak napisał(a):

    > he???
    > moze to 3 sesja z dnia poprzedniego?
    > nie ma takiej fizycznej mozliwosci, aby I sesja byla ksiegowana o 9. KIR
    > udostepnia ja bankom do odbioru o 10:30.

    Mam wrażenie, że kiedyś już taki przelew zrobiłem i mnie to nawet chwilę
    zastanowiło. Sprawdzę przy okazji jeszcze raz.

    Xenocide

  • 18. Data: 2011-02-20 08:59:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-02-20 09:20, xbartx pisze:
    > Ogólnie Rafji roztacza wizję klienta zamożnego, wyjątkowego bla bla ble

    Warto bylo zalozyc premium jak byla ta promocja ostatnio. Zwrocili mi
    150zl za zakupy w almie, zawsze to cos ;)

  • 19. Data: 2011-02-20 09:43:43
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sun, 20 Feb 2011 08:20:52 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:

    >Dnia Sat, 19 Feb 2011 18:09:59 +0100, Kamil Jońca napisał(a):
    >
    > Podobno aplikacja na ajfona
    >jest niezła, ale nie mam, więc mówię co słyszałem/czytałem, jak zrobią na
    >androida to wtedy mogę coś więcej powiedzieć.

    ja mam ta ich aplikacje na symbiana - jakas starsza wersje bo
    instalowalem z rok temu, ale w sumie dziala dobrze i podstawowe
    funkcjonalnosci obslugi konta faktycznie mozna z poziomu telefonu
    robic

> [...]
    >przelanie tych 8k trudne nie jest a dostajemy naprawdę full pakiet usług
    >z osobistym doradcą włącznie i stajemy się zamożni by default he he.

    heh, w sumie to raczej glownie marketing i nic wiecej - dla mnie
    premium mialoby sens, jesli kursy w r-dealerze beda zadowalajace. w
    przeciwnym wypadku reszta to mocny marketing w celu podkrecenia ego
    klienta, zeby mogl sie dobrze czuc i chwalic znajmoym, ze ma
    osobistego doradce (ale nie korzystac z jego uslug).

    w sumie ciekawe moga byc jesczez te bankomaty bezprowizyje na calym
    swiecie, jesli ktos duzo podrozuje (ale i tak zamozni placa za
    wszystko kredytowkami :)

    rozbawila mnie jedna z korzysci:
    "Każdy Klient Raiffeisen Premium Banking ma do dyspozycji jedyny w
    Polsce nieoprocentowany kredyt w rachunku do wysokości 1 000 zł.ę

    niewatpliwie czowiek zamozny, co to zarabia ostro powzyej 3kpln,
    potrzebuje kredytu w wysokosci 1kpln

    a inna korzysc:
    "W pakiecie Premium zapewniamy opiekę indywidualnego Doradcy, który
    będzie Twoim przewodnikiem po świecie finansów."

    zastanawia mnie - ilu tez klientow przypada na jednego doradce? kilka
    setek czy kilka tysiecy?

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 20. Data: 2011-02-20 14:28:01
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 20 Feb 2011 10:43:43 +0100, Cyb napisał(a):

> [...]
    > Polsce nieoprocentowany kredyt w rachunku do wysokości 1 000 zł.ę
    >
    > niewatpliwie czowiek zamozny, co to zarabia ostro powzyej 3kpln,

    Mieć 1000 i nie mieć 1000 to razem 2000 ;)
    Ale chyba nie jest tak różowo, AFAIR jest jakaś prowizja za przyznanie lub
    coś jeszcze.

    > zastanawia mnie - ilu tez klientow przypada na jednego doradce? kilka
    > setek czy kilka tysiecy?

    Większość zapewne nie wie, że ma doradcę, albo nie truje d*, więc może tak
    być bez przeszkód :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl