  • Data: 2011-09-14 17:27:52
    Temat: raifeissen - co robi doradca
    Od: Ra <t...@d...it> szukaj wiadomości tego autora

    mam konto premium i swojego osobistego doradcę do którego mam numer
    telefonu. Jaka jest funkcja takiego doradcy ? Czy zamiast na infolinię
    mogę do niego dzwonić o każdej porze dnia i nocy bo przypuszczam że nie
    bardzo ;)
    Robię kolejne podejście do odpalenia r-dealera i znowu mi się ciśnienie
    podnosi. Jako vip już ponownie odwiedziłem oddział celem zobaczenia
    jakie mam hasło na umowie - tu akurat moja wina bo sobie nie zapisałem.
    To oczywiście inne hasło niż do serwisu i logub przypuszczam też inny
    Ale usługę trzeba aktywować żeby dostać sms z kolejnym hasłem. W
    oddziale się nie da, a na infolinii tylko do 18, kolejny dzień w plecy
    Mam podejrzenie że jeszcze będę potrzebował konto walutowe i już wiem że
    to kolejna wizyta w oddziale. Ktoś im powinien uświadomić że istnieje
    coś takiego jak umowa ramowa