  • 1. Data: 2007-07-20 09:52:36
    Temat: referencje z banku polskiego ?
    Od: "w w" <a...@W...gazeta.pl>

    witam, chce zalozyc konto za granica i potrzebuje referencji z banku w Polsce.

    mam pytanie,

    1. jak takie referencje maja wygladac?
    2. czy czesto ktos prosi o takie referencje czy tez zdarza sie to w duzej
    placowce srednio raz na pol roku? a wiec czy jak poprosze o referencje to
    ktos sie bedzie bardzo dziwic?
    3. czy to prawda ze bank zbiera informacje o tym ze wydal mi referencje i
    nastepnie przkazuje te informacje np. Urzedowi Skarbowemu w razie porzeby ?

    pozdrawiam i zcze milego weekendu

  • 2. Data: 2007-07-23 14:36:20
    Temat: Re: referencje z banku polskiego ?
    Od: "w w" <a...@N...gazeta.pl>

    rozumiem, ze nikt sie z czyms takim nie spotkal;)

  • 3. Data: 2007-07-23 14:42:27
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "w w" <a...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f82ed4$r3i$1@inews.gazeta.pl...
    > rozumiem, ze nikt sie z czyms takim nie spotkal;)

    A któryż to bank takiego czegoś wymaga?

    marekz

  • 4. Data: 2007-07-23 22:07:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "w w" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > rozumiem, ze nikt sie z czyms takim nie spotkal;)

    Spotkal. To nie jest nic nadzwyczajnego z cenniekach nazywa sie to |opinia o
    kliencie" lub "opinia o rachunku".

    MK

  • 5. Data: 2007-08-04 20:05:03
    Od: "w w" <a...@N...gazeta.pl>