  • 1. Data: 2003-10-03 09:35:56
    Temat: Schilingi austriackie
    Od: "grypsy" <g...@g...pl>

    Witam. ;-)

    Znalazlem ostatnio w domu Schillingi Austriackie. Dokladnie 2000.
    Orientujecie sie moze czy mozna to jeszcze gdzies wymienic na terenie RP ?
    Bank ? Do kiedy w Austrii mozna jeszcze wymienic ta walute ?

    Serdecznie pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-10-03 09:47:51
    Temat: Re: Schilingi austriackie
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > Orientujecie sie moze czy mozna to jeszcze gdzies wymienic na terenie RP ?
    > Bank ? Do kiedy w Austrii mozna jeszcze wymienic ta walute ?

    W Polsce to już raczej nie.
    W Austrii to nie jestem pewien. Kiedyś były podawane daty do ktorych można
    jeszcze w poszczególnych krajach wymieniać krajowe waluty na EUR.

  • 3. Data: 2003-10-03 12:52:19
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    grypsy wrote:

    > Znalazlem ostatnio w domu Schillingi Austriackie. Dokladnie 2000.
    > Orientujecie sie moze czy mozna to jeszcze gdzies wymienic na terenie RP ?
    > Bank ? Do kiedy w Austrii mozna jeszcze wymienic ta walute ?

    http://www.nbp.pl/Euro/index.html

    Michał

  • 4. Data: 2003-10-03 17:09:20
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    zanieś do jakiegoś lepszego banku - przyjmą Ci do inkasa (czyli wyślą do
    Austrii) - niestety będzie to kosztować i to sporo - podejrzewam że ok. 50%
    wartości szylingów
    pozdrawiam