  • 1. Data: 2009-08-20 12:54:10
    Temat: reklama Hossy
    Od: "u" <...@w...yz>

    http://biznes.onet.pl/gpw-rekordzisci-dali-zarobic-4
    00,18490,3029135,1,prasa-detal

    Kiedy szczyt ? Kiedy lud rzuci się na giełdę ? Za pół roku, za rok?

  • 2. Data: 2009-08-20 20:27:51
    Temat: Re: reklama Hossy
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 20-08-2009 o 14:54:10 u <...@w...yz> napisał(a):

    > http://biznes.onet.pl/gpw-rekordzisci-dali-zarobic-4
    00,18490,3029135,1,prasa-detal

    > Kiedy szczyt ? Kiedy lud rzuci się na giełdę ? Za pół roku, za rok?

    jak tfi wyjda na plus w rocznym ujeciu. Co moze sie stac w listopadzie, o
    ile gielda za bardzo nie spadnie.
    I to bedzie PZ.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 3. Data: 2009-08-21 11:43:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 20 Sie, 22:27, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:

    > jak tfi wyjda na plus w rocznym ujeciu. Co moze sie stac w listopadzie, o
    > ile gielda za bardzo nie spadnie.
    Może szybciej, stabilnego wzrostu już są na niewielkim plusie w ujęciu
    rocznym.

  • 4. Data: 2009-08-26 19:43:14
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 21-08-2009 o 13:43:50 Krzysiek <k...@o...pl> napisał(a):

    > Może szybciej, stabilnego wzrostu już są na niewielkim plusie w ujęciu
    > rocznym.

    stabilnego nikogo nie podniecą. Ale chyba masz racje: wig20 potezne spadki
    zaliczyl w pazdzierniku.
    Tak ze jesli gruby chce zrobic kryzys, to latwiej bedzie mial wczesniej.
    Potem na fundy moga rzucic sie ludzie z lokatami.
    Wydaje mi sie ze prawdopodobienstwo poglebienia dolkow spada; wieksze
    szanse bedzie miala za to
    gleboka korekta, ale to chyba po wypelnieniu formacji orgr

    --
    Pozdrawiam,
    Z.