  • 1. Data: 2009-08-20 15:04:00
    Temat: Jak to jest z tymi alertami (Amibroker) ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Chciałem zadać pytanie kolegom odnośnie alertów w Amibrokerze ?. Weźmy np.
    stronę i przykładowy alarmik:

    http://www.amibroker.com/guide/afl/afl_view.php?id=1
    2

    "
    Buy = Cross( MACD(), Signal() );
    Sell = Cross( Signal(), MACD() );
    Short = Sell;
    Cover = Buy;
    AlertIF( Buy, "EMAIL", "A sample alert on "+FullName(), 1 );
    AlertIF( Sell, "SOUND C:\\Windows\\Media\\Ding.wav", "Audio alert", 2 );
    AlertIF( Short, "EXEC Calc.exe", "Launching external application", 3 );
    AlertIF( Cover, "", "Simple text alert", 4 );
    "

    Dla jakich świeczek (intraday, daily, weekly, montly) nastawiony jest ten
    alert?. Czy dla aktualnie przypadkowo włączonego okna, z przypadkowo
    zadekalrowanymi świeczkami?.
    No bo jeżeli tak, to co dopisać do tego kodu aby alarm pojawiał się dla
    danego waloru (a nie dla wszystkich zdeklarowanych w Ami), i dla danego typu
    świeczek (np. tygodniowych, a nie przypadkowo/losowo wybranych).

    P.S. Trochę czytałem/szukałem w sieci odnośnie tego tematu, ale jakoś nie
    trafiłem na bliskie w/w zagadnieniu przykłady....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-08-20 15:38:24
    Temat: Re: Jak to jest z tymi alertami (Amibroker) ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > No bo jeżeli tak, to co dopisać do tego kodu aby alarm pojawiał się dla
    > danego waloru (a nie dla wszystkich zdeklarowanych w Ami)

    Czy to czasami nie jest odpowiedź na pierwszą część pytania ?.

    http://www.amibroker.com/library/detail.php?id=368&h
    ilite=AlertIf

    "
    Buy = Cross(C, $$$) AND Name()=="XYZ";

    AlertIf( Buy, "", "Simple text alert", 4 );
    "

    W polu "Name" nie trzeba czasem wpisać nazwy waloru ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/