eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w MultibankuRe: reklamacja w Multibanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w Multibanku
    Date: Tue, 27 Jan 2004 11:46:40 +0100
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 24
    Message-ID: <bv5fjk$gbm$1@news.polbox.pl>
    References: <bv5bf0$e06$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1075200436 16758 213.216.88.26 (27 Jan 2004 10:47:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 27 Jan 2004 10:47:16 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:280508
    [ ukryj nagłówki ]

    "dafor" <d...@w...pl> wrote in message
    news:bv5bf0$e06$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam. Ukradziono mi kartę Visa Classic z Mulibanku (kartę do konta).
    > Zlodzieje dokonali transakcji na dość dużą kwotę. Zaraz po tej trx
    > zadzwonili z Multi czy to ja jej dokonywałam, wtedy zorientowałam się, że
    > jakieś dwie godz. wcześniej skradziono mi ją. Karta została zastrzeżona,
    po
    > zaksięgowaniu owej trx, złożyłam reklamację. Dstałam do podpisania
    > oświadczenie w sprawie tego zdarzenia, które odesłałam. Wczoraj właśnie
    > sprawdziłam na koncie i okazało się, że nie uznali mi tej rekl. Panienka z
    > Mulilinii nic nie chce powiedzieć, dlaczego, podobno wyslano do mnie
    > dokumenty z wyjaśniniem. Oczywiście będę mogła złożyć odwołanie. Ale jak
    ja
    > mam z nimi walczyć? Przecież na potwierdzeniu z terminala, nie ma mojego
    > podpisu! Może ktoś miał podobną sytuację? Jest chyba taka instytucja jak
    > rzecznik klientów banków,czy ktoś ma namiary? Dzięki za zainteresowanie.

    Moment, moment. Twoje oględziny stanu konta to nie sprawdzenie stanu
    reklamacji przecież. Poczekaj na dokumenty, które przyjdą i zobaczysz co tam
    będzie pisało. Może reklamacja jest uznana a pieniądze przyjdą później?

    KK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.01.04 10:58 dafor
  • 27.01.04 12:36 KK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1