    From: "dafor" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja w Multibanku
    Date: Tue, 27 Jan 2004 10:34:37 +0100

    Witam. Ukradziono mi kartę Visa Classic z Mulibanku (kartę do konta).
    Zlodzieje dokonali transakcji na dość dużą kwotę. Zaraz po tej trx
    zadzwonili z Multi czy to ja jej dokonywałam, wtedy zorientowałam się, że
    jakieś dwie godz. wcześniej skradziono mi ją. Karta została zastrzeżona, po
    zaksięgowaniu owej trx, złożyłam reklamację. Dstałam do podpisania
    oświadczenie w sprawie tego zdarzenia, które odesłałam. Wczoraj właśnie
    sprawdziłam na koncie i okazało się, że nie uznali mi tej rekl. Panienka z
    Mulilinii nic nie chce powiedzieć, dlaczego, podobno wyslano do mnie
    dokumenty z wyjaśniniem. Oczywiście będę mogła złożyć odwołanie. Ale jak ja
    mam z nimi walczyć? Przecież na potwierdzeniu z terminala, nie ma mojego
    podpisu! Może ktoś miał podobną sytuację? Jest chyba taka instytucja jak
    rzecznik klientów banków,czy ktoś ma namiary? Dzięki za zainteresowanie.
    Magda.