eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc › reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
  • Data: 2006-01-18 21:59:09
    Temat: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
    Od: "rafal urbanelis" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.

    krotki wstep:
    =====
    1 czerwca 2005 bylem we Frankfurcie nad Menem i dokonalem transakcji karta w
    taksowce (w terminalu offline - tzw. zelazku).
    Kierowca jednak w ciagu kilku miesiecy obciazal moje konto trzykrotnie. (raz
    prawidlowo - za faktycznie wykonana usluge, oraz dwa razy dodatkowo falszujac
    transakcje na kwoty 24 i 80 euro). Dwie falszywe transakcje mialy miejsce w
    momencie gdy juz NIE MIALEM karty kredytowej w mBanku. (rozwiazalem umowe,
    pocialem karte). mBankowi nie przeszkodzilo to akceptowac obu transakcji bez
    zadnego powiadomienia mnie.
    =====

    Gdy w listopadzie przegladajac stan konta zauwazylem nieprawidlowosci i dziwne
    przelewy z mojego rachunku na rachunek nieistniejacej juz karty kredytowej -
    dowiedzialem sie w mbanku jakich transakcji dotyczyly te kwoty i zlozylem w
    mbanku dwie reklamacje - kazda z nich dotyczyla jeden z dwu sfalszowanych
    transakcji.
    Wypelnilem formularze dot. reklamacji karty kredytowej i odeslalem do mBanku.

    mBank uznal jedna reklamacje pozytywnie (a), a druga (b) negatywnie wysylajac
    mi jako dowod zawarcia transakcji kopie druczka z moim podpisem z dnia 1
    czerwca dot. transakcji ktora rzeczywiscie wykonalem, a nie reklamowalem.
    (patrz opis powyzej)

    zlozylem wtedy trzecia reklamacje (c) w stosunku do nie uznanej reklamacji (b),
    w ktorej wyjasnilem o co chodzi. poprosilem tez o natychmiastowy kontakt
    pracownikow mbanku tak, aby wyjasnic czlowiekowi rozumnemu co sie wydarzylo
    naprawde.

    od zlozenia reklamacji (c) minal miesiac.
    w tym czasie:
    1. moje konto nie zostalo uznane kwota reklamacji uznanej pozytywnie (a) -
    panie telefonistki zapewnialy, ze to nie mozliwe, bo konto jest uznawane w
    momencie zareklamowania (jest tylko nakladana blokada) z tym, ze nie trafia do
    nich, ze mbank uznal pewnie kwota reklamacji konto mojej nieistniejacej juz
    karty kredytowej - ja zas pieniedzy nigdy nie zobaczylem. (czy powinienem
    zlozyc czwarta reklamacje (d) dot. reklamacji a?)
    2. w sprawie reklamacji b/c nie skontaktowal sie ze mna NIKT. totalna zlewa.
    (czy powinienem zlozyc piata reklamacje (e) dot. reklamacji b/c?)

    Prosba do grupy:
    gdzie uderzac?
    co robic?
    mam dosc tlumaczenia co tydzien przez 15 minut kazdej z osob na linii co zaszlo
    (one i tak tego nie rozumieja).
    GINB? UOKIK? RPK?
    pomozcie please+pzdr,
    rafal urbanelis
    (bede czytal grupe - jesli odpowiadacie na priv - to moj email: moje-imie.moje-
    n...@g...com)