  • 1. Data: 2006-01-18 21:59:09
    Temat: reklamacje i walki na mojej karcie i totalna zlewka mBanku - prosba o pomoc
    Od: "rafal urbanelis" <m...@p...onet.pl>

    Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.

    krotki wstep:
    =====
    1 czerwca 2005 bylem we Frankfurcie nad Menem i dokonalem transakcji karta w
    taksowce (w terminalu offline - tzw. zelazku).
    Kierowca jednak w ciagu kilku miesiecy obciazal moje konto trzykrotnie. (raz
    prawidlowo - za faktycznie wykonana usluge, oraz dwa razy dodatkowo falszujac
    transakcje na kwoty 24 i 80 euro). Dwie falszywe transakcje mialy miejsce w
    momencie gdy juz NIE MIALEM karty kredytowej w mBanku. (rozwiazalem umowe,
    pocialem karte). mBankowi nie przeszkodzilo to akceptowac obu transakcji bez
    zadnego powiadomienia mnie.
    =====

    Gdy w listopadzie przegladajac stan konta zauwazylem nieprawidlowosci i dziwne
    przelewy z mojego rachunku na rachunek nieistniejacej juz karty kredytowej -
    dowiedzialem sie w mbanku jakich transakcji dotyczyly te kwoty i zlozylem w
    mbanku dwie reklamacje - kazda z nich dotyczyla jeden z dwu sfalszowanych
    transakcji.
    Wypelnilem formularze dot. reklamacji karty kredytowej i odeslalem do mBanku.

    mBank uznal jedna reklamacje pozytywnie (a), a druga (b) negatywnie wysylajac
    mi jako dowod zawarcia transakcji kopie druczka z moim podpisem z dnia 1
    czerwca dot. transakcji ktora rzeczywiscie wykonalem, a nie reklamowalem.
    (patrz opis powyzej)

    zlozylem wtedy trzecia reklamacje (c) w stosunku do nie uznanej reklamacji (b),
    w ktorej wyjasnilem o co chodzi. poprosilem tez o natychmiastowy kontakt
    pracownikow mbanku tak, aby wyjasnic czlowiekowi rozumnemu co sie wydarzylo
    naprawde.

    od zlozenia reklamacji (c) minal miesiac.
    w tym czasie:
    1. moje konto nie zostalo uznane kwota reklamacji uznanej pozytywnie (a) -
    panie telefonistki zapewnialy, ze to nie mozliwe, bo konto jest uznawane w
    momencie zareklamowania (jest tylko nakladana blokada) z tym, ze nie trafia do
    nich, ze mbank uznal pewnie kwota reklamacji konto mojej nieistniejacej juz
    karty kredytowej - ja zas pieniedzy nigdy nie zobaczylem. (czy powinienem
    zlozyc czwarta reklamacje (d) dot. reklamacji a?)
    2. w sprawie reklamacji b/c nie skontaktowal sie ze mna NIKT. totalna zlewa.
    (czy powinienem zlozyc piata reklamacje (e) dot. reklamacji b/c?)

    Prosba do grupy:
    gdzie uderzac?
    co robic?
    mam dosc tlumaczenia co tydzien przez 15 minut kazdej z osob na linii co zaszlo
    (one i tak tego nie rozumieja).
    GINB? UOKIK? RPK?
    pomozcie please+pzdr,
    rafal urbanelis
    (bede czytal grupe - jesli odpowiadacie na priv - to moj email: moje-imie.moje-
    n...@g...com)

  • 2. Data: 2006-01-18 22:15:36
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 18 Jan 2006 22:59:09 +0100, "rafal urbanelis"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.

    nieładnie (z ich strony, nie z twojej :))
    opisz na forum mbankowym, tam są rozumni ludzie z mbanku, może któryś
    pomoże

    PG

  • 3. Data: 2006-01-18 23:40:12
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    rafal urbanelis napisał:
> [...]
    > mialy miejsce w momencie gdy juz NIE MIALEM karty kredytowej w mBanku.
    > (rozwiazalem umowe, pocialem karte). mBankowi nie przeszkodzilo to

    W mediach jeszcze ich obsmaruj ("UWAGA" TVN, SE, itp.). Dosyć
    traktowania klientów /per noga/.

    K.

  • 4. Data: 2006-01-18 23:46:42
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia 18 Jan 2006 22:59:09 +0100, rafal urbanelis napisał(a):

    > Moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc.

    No widzisz, a zawsze tak broniłeś banków...

    --
    Krzysztof

  • 5. Data: 2006-01-18 23:48:53
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    rafal urbanelis wrote:
> [...]
    > trzykrotnie. (raz prawidlowo - za faktycznie wykonana usluge, oraz
    > dwa razy dodatkowo falszujac transakcje na kwoty 24 i 80 euro).

    Znasz dobrze niemiecki? Może jeszcze zawiadom korporację tego
    taksówkarza?
    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."

  • 6. Data: 2006-01-19 00:41:06
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > W mediach jeszcze ich obsmaruj ("UWAGA" TVN, SE, itp.). Dosyć
    > traktowania klientów /per noga/.

    i koniecznie w Bravo...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2006-01-19 09:25:23
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Prosba do grupy:
    >gdzie uderzac?

    Arbiter bankowy, a potem sąd.

    --
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 8. Data: 2006-01-19 19:25:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Piotr napisał:

    > i koniecznie w Bravo...

    Jeśli miałoby to ustrzec innych, to cemu nie...

    K.