eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje...w BZWBK ;-(reklamacje...w BZWBK ;-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsb.icpnet.pl!not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Date: Mon, 09 Nov 2009 09:13:49 +0100
    Organization: ICP News Server
    Lines: 15
    Message-ID: <hd8ivv$1fb4$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c8-228.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1257754431 48484 62.21.8.228 (9 Nov 2009 08:13:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Nov 2009 08:13:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Antivirus: avast! (VPS 091108-1, 2009-11-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:508414
    [ ukryj nagłówki ]

    w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
    wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
    zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
    konieczna jest wizyta w placówce ;-(

    3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
    stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
    tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?

    dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
    następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1