-
21. Data: 2009-11-11 08:56:57
Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
Od: Pete <n...@n...com>
W dniu 10.11.09 08:45, RobertS pisze:
>
>> Lepiej sprawdź, kto kogo kupił i skąd był/jest prezes :P
>>
> był z Poznania, a (Mate) jest już z Wrocka, centrale są 3: Poznań,
> Wrocław i Wawa
Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ
wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.
Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ.
--
Pete
-
22. Data: 2009-11-11 09:05:39
Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Strasznie się rozpisałeś..:-) Mniej więcej to samo odręcznie w
> oddziale zawarło się w trzech zdaniach. Po prostu doszedłem do
> wniosku, że apelowanie do uczuć wyższych władz banku nie ma
> najmniejszego sensu.
>
>
ano trochę mnie poniosło, ale jak widać nikomu reklamacje w placówce nie
przeszkadzają...
--
pozdrawiam
RobertS
-
23. Data: 2009-11-11 09:05:58
Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Wrocław chyba tylko ze względu na zapisy w umowie prywatyzacyjnej BZ
> wymuszające pozostawienie centrali banku we Wrocławiu.
>
> Gdyby nie to, to we Wrocławiu nic by nie zostało z dawnej centrali BZ.
>
dokładnie tak jak piszesz ;-)
--
pozdrawiam
RobertS
-
24. Data: 2009-11-13 14:40:51
Temat: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
Od: Miłosz Brakoniecki <i...@g...com>
On 9 Lis, 03:13, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
> wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
> zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
> konieczna jest wizyta w placówce ;-(
>
> 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
> stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
> tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?
>
> dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
> następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!
>
> --
> pozdrawiam
> RobertS
Witam,
Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
(nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
historii transakcji.
W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
(opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.
Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
-na-forach.html
Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.