  • 1. Data: 2009-04-02 13:29:14
    Temat: rodzina na swoim - tylko nowe kredyty?
    Od: michaça <t...@p...pl>

    witam,
    czy jesli mam kredyt w trakcie wyplacania transz np 7 z 10 to moge starac sie o
    jakakolwiek doplate? np "rodzina na swoim" - czy ta akcja dotyczy tylko nowych
    kredytow? (zalozmy ze cene metra mam dobra tj niska i sie lapie)
    pozdr.
    m.

  • 2. Data: 2009-04-03 02:50:35
    Temat: Re: rodzina na swoim - tylko nowe kredyty?
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    michaça wrote:
> [...]
    > starac sie o jakakolwiek doplate? np "rodzina na swoim" - czy ta akcja
    > dotyczy tylko nowych kredytow? (zalozmy ze cene metra mam dobra tj niska

    RnS to jest akcja udzielania KREDYTOW - na zasadzie ze bierzesz kredyt z
    doplata. Nie da sie "dolozyc" doplaty do juz wzietego kredytu, czy
    refinansowac kredyt.
    Poza tym tylko niektore banki go udzielaja - musialbys miec kredyt w tym
    samym banku.

    Tzn da sie to zrobic - wypowiadasz umowe kredytowa, splacasz calosc,
    sprzedajesz dom/mieszkanie jesli juz jestes wlascicielem, ew robisz cos,
    aby podpisac nowa umowe przedwstepna i starasz sie o kredyt z doplata -
    i juz masz doplaty. Calkowicie nieoplacalne finansowo (strata na splacie
    kredytu, na nowych oplatach itp) ale sie da ... ale raczej nie o to Ci
    chodzilo

  • 3. Data: 2009-04-03 14:39:54
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > i juz masz doplaty. Calkowicie nieoplacalne finansowo (strata na splacie
    > kredytu, na nowych oplatach itp) ale sie da ... ale raczej nie o to Ci
    > chodzilo
    nie o to ;-)
    martwi mnie mala niesprawiedliwosc spoleczna - ci ktorzy biora kredyt w 2009
    maja doplate, ci ktorzy brali w latach 2002-2006 moga cos tam odpisywac od
    dochodow (odsetki), a wyglada na to, ze ci co brali w latach 2007-2008 sa w
    du*ie, czarnej...

  • 4. Data: 2009-04-04 02:56:34
    Od: kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl>

    michaça wrote:
> [...]
    > 2009 maja doplate, ci ktorzy brali w latach 2002-2006 moga cos tam
    > odpisywac od dochodow (odsetki), a wyglada na to, ze ci co brali w

    Maja tanie kredyty we frankach ...

    PS w 2008 tez byl RnS.

  • 5. Data: 2009-04-06 15:35:32

    Fri, 03 Apr 2009 16:39:54 +0200, w <gr5740$635$1@inews.gazeta.pl>, michaça