    From: "krzysiek" <k...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: rozmowa z lukasbankiem (autentyczna) - polecam
    Date: Wed, 16 Oct 2002 10:10:50 +0200
    Sender: k...@s...onet.pl@217.8.164.145

    moja rozmowa z lukasbankiem (autentyczna! ):

    ja: Moje konto było martwe przez ok 1 rok, teraz po raz pierwszy się
    zalogowałem, ponieważ rozważam przeniesienie swoich pieniedzy do lukasbanku.
    Suma zaległych prowizji wynosi 6 zł, co to oznacza?
    lb: Opłata w kwocie 6,00 zł pobrana z konta to suma prowizji 3x2,00 zł za
    wypłatę gotówki z placówki Lukas Banku. Pozdrawiam
    ja: Nie, to nie jest możliwe. Tak jak już napisałem, od momentu założenia
    konta w Lukasie nie korzystałem z niego - nie wpłacałem pieniędzy, a tym
    bardziej ich nie wypłacałem. Teraz po ok. roku zalogowałem się do serwisu i
    zauważyłem sumę zaległych prowizji 6.00 zł. Ostatnio przelałem na swoje
    konto 50 zł z innego banku internetowego, przez co mam na koncie tylko 44
    zł.
    lb: Opłata w kwocie 6,00 zł pobrana z konta to suma prowizji: 2x 3,00 zł za
    wysłanie miesięcznego wyciągu z konta. Przepraszam za wcześniejszą pomyłkę.
    Pozdrawiam
    ja: Proszę jeszcze o wyjaśnienie dlaczego otrzymałem dwa wyciągi, a potem
    już ich nie otrzymywałem. Czy takie są zasady działania banku ewentualnie
    regulaminowe zapisy?
    lb: <brak odpowiedzi przez ok 10 dni>

    ciąg dalszy być może nastąpi