  • 31. Data: 2009-09-15 20:07:19
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ya" h8oqlu$oum$...@i...gazeta.pl

    > Czy jest na sali lekarz? :D

    Naćpałeś się i uważasz, że leżysz w szpitalu? :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2009-09-15 20:08:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ya" h8orol$c7$...@i...gazeta.pl

    > Nie wszystko na tym świecie jest normalne...

    Ba!! Nie wszystko na tym świecie jest znormalizowane... ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2009-09-15 20:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Tomek z Wawy" 0...@k...goo
    glegroups.com

    : Nie próbowałeś może wykonać jakiejś diagnostyki w kierunku F60.2
    : według klasyfikacji ICD-10? Twoje zachowanie wskazuje dość wyraźnie iż
    : cierpisz na jakiś rodzaj psychopatii i przydałaby Ci się jakaś
    : intensywna terapia grupowa. Tylko nie zaprzeczaj, bo to jeden z wielu
    : objawów, iż wydaje Ci się że wszystko jest ok, a inni zwariowali...

    Mylisz mnie z kimś innym. A mniemam tak, gdyż:

    -- uważasz, że znam te dziwne terminy, a ja ich nie znam
    -- nie uważam innych za wariatów, a raczej za społeczników
    (tu może niedokładnie rozumiem określenie 'inni')

    Co to znaczy ,,wszystko jest ok''? Wszystko jest wszystko w porządku?

    -=-

    A poważniej?

    Skrót OK pochodzi od oll korrekt. :) I nie jest to żart. :)
    Niemiec tak zapisał to, co usłyszał, a że ciołkiem nie był,
    tak zwany świat to uszanował. :) Na tej grupie też można
    znaleźć keszbeki a na innej flaszki, zaś twarda dyskietka
    oznaczała kiedyś dyskietkę o dużej pojemności w odróżnieniu
    do miękkiej, choć wiadomo było, iż literka H nie oznacza wcale
    twardości. :)

    -=-

    Gdy ktoś uważa siebie za mądrego, a jest głupi, :) nie powinien innych
    nazywać zbyt szybko głupimi. :) (bo może okazać się, że sam jest analfabetą
    i ignorantem -- naprawdę ,,realtime'' ma swoją dokładną wartość i nie oznacza
    czasu zerowego czy natychmiastowości) :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2009-09-15 20:19:10
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości

    > "Ya" h8oqlu$oum$...@i...gazeta.pl

    > Naćpałeś się i uważasz, że leżysz w szpitalu? :)
    >
    > --
    > nr .`'.-.telefonu ._. '665 363835'='moj eneuel' .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Ale żeś pojechał, wow! Pełne wymużdżenie?!
    Zaspokoiłeś się i czujesz ulgę, czy nadal cię trzyma?

    PS. Nie karmić trolla!

  • 35. Data: 2009-09-15 20:26:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Skrót OK pochodzi od oll korrekt. :) I nie jest to żart. :)
    > Niemiec tak zapisał to, co usłyszał, a że ciołkiem nie był,

    Żart, nie żart, Longin Pastusiak pisze, że to skrót od ksywki prezydenta.

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2009-09-15 20:52:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ya" h8oss1$4td$...@i...gazeta.pl

    > Ale żeś pojechał, wow! Pełne wymużdżenie?!

    Wymużdżenie... Wymużdżenie?... Co to może być?...
    wymuszenie, wynurzenie, wyruszenie... Hm...

    Co to może znaczyć?... Albo to określenie
    specjalistyczne, albo idiomatyczne, albo... Hm...

    Celuję w wymuszenie... Kogoś zmusiłem do czegoś? Czy siebie?...
    Czy wymuszenie to jak z wynurzeniem? Czymś odwrotnym do zmuszenia?...
    Strasznie trudny ten język polski... Nic dziwnego, że germanizowano
    i rusyfikowano przodków... Teraz uczą prostego angielskiego -- przynieś,
    podaj, pozamiataj...

    No tak... Ale co to jest to wymużdżenie?
    Coś mi świta, że chodzi o murzyna ze służby...
    Tak do niego zwracali się -- Mużża... Nie... To bez sensu...

    > Zaspokoiłeś się i czujesz ulgę, czy nadal cię trzyma?

    Trzyma -- niepewność co do znaczenia tego określenia -- 'wymużdżenie'. :)

    > PS. Nie karmić trolla!

    Troll... :)

    Trolle -- Jacka Kaczamrskiego...

    Wyszliśmy na powierzchnię i brzask nas zaskoczył,
    Jeden promyczek słońca zamienił nas w głazy,
    Krew sypie się jak piasek, chłód do serc się wtoczył,
    Mech porósł oczodoły i do uszu włazi.

    Więc tkwimy jak posągi wymarłych gatunków,
    Bawią się między nami elfy i krasnale,
    I żłobią nasze ciała szaradą rysunków
    W ich naiwnym języku, co nie zna nas wcale.

    Mówią czarnoksiężnicy, że świat pękł na dwoje,
    I jednym dane w słońcu żyć, a innym w mroku,
    Stąd niechciana kamienność i czczość naszych rojeń
    Na pradawnym i cudzym oparta wyroku.

    Ale myśmy już drgnęli, trą o siebie stawy,
    Głos się prawie dobywa z żywych głębin skały,
    Stopy nasze znów czują wilgoć młodej trawy,
    Zmysły znów odbierają to, co kiedyś znały.

    Jeszcze dzień, a ruszamy by krypt kruszyć wrota
    I uwalniać spod ziemi bogów ociemniałych,
    Drugie słońce pojawi się w planet obrotach,
    By ożywić zastygłych i ogrzać skostniałych.

    Jeśli nie zostaniemy, jak pomniki mroku,
    Jak nagrobne figury istot jeszcze żywych
    I nie będzie na świecie spokojnego roku,
    I nie będzie na świecie naprawdę szczęśliwych.

    -=-

    Przeczytaj sobie proroctwo Kaczmarskiego:

    Jeśli trolle nie zostaną martwe, skostniałe, niczym
    pomniki mroku i nagrobne figury istot jeszcze żywych
    -- nie będzie na tym świecie spokojnego roku;
    nie będzie na świecie naprawdę szczęśliwych ludzi.

    Już nie ma spokoju!! Bo popierdoleńcy tacy jak Ty uważają, że słowa
    nie mają znaczenia i wartości, że można słowom nadawać dowolną wartość!!!
    (zależną od potrzeby chwili!) Zważ, że u Kaczmarskiego nie ma słów zbędnych!
    Gdy któreś słowo wyrzucisz -- treść na tym ucierpi! I ja dlatego lubię
    Kaczmarskiego!!! On zna wartość słów i używa tych słów zgodnie
    z przeznaczeniem tych słów. :)

    A Twoja mowa -- to pomyje. :) Używasz słów, których wartości nie znasz.
    I chcesz tym czymś nawiązać kontakt z tymi, którzy nie mamroczą, nie
    bełkoczą, ale wypowiadają słowa, których wartość znają. :)

    -=-

    ,,Nawiążesz'' -- z Eurobankierką, która miast uczyć się, spała z [cenzura], aby mieć
    dyplom. :)
    Bankierka powtórzy (ale bez zrozumienia) to, co usłyszała od informatyka -- zabawną
    odpowiedź,
    że przelew realizowany jest w czasie rzeczywistym. ;) Powtórzy jak papuga, bez
    zrozumienia. :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2009-09-15 20:58:04
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    niestety obsluga w eurobanku jest tragiczna

    np. kiedys gosc w odziale nie potrafil utworzyc przelewu predefiniowanego w
    systemie bankowosci internetowej - wpisal w polu nazwisko i w polu adres
    imie i nazwisko odbiorcy przelewu (dwa razy), i jeszcze zapewnial, ze u nich
    tak jest, ze na wydruku nazwisko drukuje sie dwa razu, uwierzylem i
    podpisalem zlecenie dodania stalego odbiorcy w bankowosci internetowej, i
    tak dobrze, ze przelew doszedl, tragedia, czegos takiego nie widzialem w
    zadnym banku

    a pewnie jeszcze kilka innych przykladow moglbym podac