  • 11. Data: 2009-02-26 11:28:22
    Temat: Re: rozruchy
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > najlepiej to od razu rozpedzic tych lapidochow, urzednikow i wojsko.
    > Zostawic tylko uzbrojona policje- ona juz sobie latwo w rozruchach
    > pielegniarek i lekarzy poradzi. A senat? Ile te nieroby rocznie waszej
    > krwi
    > wysysaja?

    Muszą tylko uważać, żeby nie zagłuszać rozmów przez komórki :)

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 12. Data: 2009-02-26 11:32:29
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > PiS czesciej niz PO odwoluje sie do historii. Ich szczytowym osiagnieciem
    > jest defilada wojskowa 15 sierpnia bo moj prezydecki imiennik musi sie
    > dowartosciowac nasladujac marszalka Pilsudskiego

    Taką historię to ja też lubię, defilady zresztą też :)
    Chodziło mi raczej o to ciągłe przypominanie co zrobił a czego nie zrobił
    PIS, zupełnie nie rozumiem dlaczego używane jest to jako usprawiedliwienie
    dla obecnych tragicznych pseudo rządów.
    Zapytam brutalnie:
    Czy jak Kaczor nie spuści wody w kiblu to będzie usprawiedliwieniem dla
    Tuska, żeby przez najbliższe dwa lata nie musiał się myć?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-02-26 12:28:52
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Thu, 26 Feb 2009 10:39:28 +0000, XXL wrote:

    > A PO to rządzi od miesiąca? Mieli ponad rok, żeby się przygotować do
    > kryzysu, w dupie to mieli. Ciągle pozorują działania i nic więcej.
    >
    > Mam Ci przypomnieć czym zajmowała się ekipa J.Kaczyńskiego przez 2 lata
    > swoich nieudolnych i szkodliwych dla Polski rządów?

    Nie no ty jestes jakis nienormalny przeciez wystarczy na wykres
    spojrzec. Ekipa Kaczynskiego zajmowla sie tylko tym na czym sie
    znala wiec polska gospodarka kwitla. Piekne czasy, wolny rynek,
    prawie jak Reagan. Nawet obnizke stawek PIT w b.r. masz dzieki
    Kaczynskiemu. W TVN ci nie powiedzieli dupku ?

  • 14. Data: 2009-02-26 12:30:29
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    MariuszM <m...@T...onet.pl> napisał(a):

    Chodziło mi raczej o to ciągłe przypominanie co zrobił a czego nie zrobił
    PIS, zupełnie nie rozumiem dlaczego używane jest to jako usprawiedliwienie
    dla obecnych tragicznych pseudo rządów.

    Masz w zupełności rację.
    Polską racją stanu jest powrót do rządów J.Kaczyńskiego i jego ekipy i
    dokończenie budowy IV RP. oraz zdecydowanej walki z kryzysem za pomocą
    drukowania pustych pieniędzy.
    Nie może być tak, że "układ" jest nadal nie rozliczony a Bruksela się panoszy.
    Nie potrzeba nam żadnej europejskiej waluty.

  • 15. Data: 2009-02-26 12:32:09
    Od: Donald Spekulant <i...@i...invalid>

    On Thu, 26 Feb 2009 12:18:52 +0100, Lech Dubrowski wrote:

> [...]
    > osiagnieciem jest defilada wojskowa 15 sierpnia bo moj prezydecki
    > imiennik musi sie dowartosciowac nasladujac marszalka Pilsudskiego

    A jak PO-cpasz z dupkami to taniej i lepiej sie dowarosciujesz ?

  • 16. Data: 2009-02-26 12:44:57
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik " XXL"
    > Nie potrzeba nam żadnej europejskiej waluty.

    Od razu widac, ze nie masz pojecia o gospodarce. Euro jest duzo
    stabilniejsze od zlotowki, a tylko stabilna waluta gwarantuje rozwoj. Kursem
    zlotowki zachwieje nawet maly bank. Kursem tylko najwieksze

    Leszek

  • 17. Data: 2009-02-26 13:05:22
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > panoszy.
    > Nie potrzeba nam żadnej europejskiej waluty.

    Qrcze, co Wy z tymi Kaczorami, zlitujcie się nad nimi i nad nami i już nas
    nimi nie katujcie.
    Teraz jest Wasze pięć minut, macie koryto, pokażcie, że umiecie nim
    zarządzać. Dość już tego kłapania a PIS to, a PIS tamto. Przedstawcie dobre
    rozwiązania dobre ustawy, naprawcie po tych wstrętnych Kaczorach gospodarkę.
    Na razie zajmujecie się tylko uwalaniem inwestycji Rydzyka i telewizją
    publiczną. Pokażcie, że stać Was na więcej. W czasie kampanii dużo
    obiecywaliście, teraz dotrzymajcie obietnic! Jakoś nie słyszałem, żeby
    Donald w czasie kampanili mówił, że jak zacznie rządzić to i tak nic nie
    zrobi, bo wcześniej rządziły pisuary.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

    p.s.
    Przypomniało mi się jeszcze coś. Strasznie platfusów bolą nowe reklamówki
    PISu, krzyczą że to wywalanie forsy w błoto, że z pieniędzy podatników nie
    powinno się sponsorować bilbordów. A pamiętacie jak kiedyś pewnego poranka
    obudziliśmy się i cała Polska była oblepiona Donaldami, prezydent z
    zasadami, czy jakoś tak to było. Wtedy to było ok? Chyba ze rzeczywiście nie
    szły na to pieniądze partyjne, tylko od tajemniczych sponsorów.

  • 18. Data: 2009-02-26 13:05:40
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > zlotowki zachwieje nawet maly bank. Kursem tylko najwieksze

    Albo jedno małe państwo, które wystapi z eurozony. (vide Grecja?)

    --
    AS

  • 19. Data: 2009-02-26 13:13:57
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MariuszM wrote:

> [...]
    > dobre rozwiązania dobre ustawy, naprawcie po tych wstrętnych Kaczorach
    > gospodarkę. Na razie zajmujecie się tylko uwalaniem inwestycji Rydzyka i

    My, Wy, ONI.
    Daj juz z tym spokoj. Ani PiS nie naprawil gpodarki, ani PO jej nie popsulo.
    Chodzimy zgodnie z zegarem swiatowej gpospodarki. Łapiać się w średnio
    szacownym gronie "gospodarek rozwijajacych sie". I tak bedzie dopoki nie
    znajdziemy sie w strefie eurowaluty.
    Im dluzej politycy beda wejscie Euro blokowac, tym dluzej bedziemy w tym
    malo chwalebnym koszyku.
    Tyle.

    --
    in

  • 20. Data: 2009-02-26 13:21:20
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    Użytkownik " XXL"
[...]

    Z choinki sie urwałeś, kolego? Przecież to była całkowita ironia z mojej strony.
    Jak się rozmawia z takimi niezłomnymi wielbicielami Kaczyńskich i PIS-u jak
    kolega Mariusz to czasami trzeba uciekać się do przewrotnej retoryki bo by
    człowiek nie zdzierżył :-)