  • 51. Data: 2009-02-27 08:23:36
    Temat: Re: rozruchy
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Efekt koncowy sie liczy.

    PO znajduje sie w tej komfortowej sytuacji, ze wszystko co zle moze zwalic
    na kryzys swiatowy.

    D.

  • 52. Data: 2009-02-27 09:26:03
    Od: x <l...@p...fm>

> [...]
    > W państwie policyjnym i ciemnogrodzie rządzonym przez zacofanego i
    > antyeuropejskiego dyktatorka Jarosława K. wspieranego przez PIS-owskiego
    > prezydenta?
    > Ja też robię swoje, nie mam nic wspólnego z polityką ale uważam że poglądy i
    > spojrzenie na rzeczywistość mam zdrowe.
    > Bujanie w obłokach, popieranie nierealnych programów które nie mają nic
    > wspólnego ze współczesnością (np.UPR)to nie moja specjalność. Już dawno z tego
    > wyrosłem a jak widzę Ty mimo, że jesteś dojrzałym facetem nadal chcesz biegać

    Aja nie chcialbym zyc w swiecie pryszczatych, ups przepraszam-
    "mlodych profesjonalistow". Zwyczje korporacyjne, bezideowosc,za wszelka
    cene do kasy itp. Brzydze sie bardziej niz moherami.

  • 53. Data: 2009-02-27 09:41:44
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Aja nie chcialbym zyc w swiecie pryszczatych, ups przepraszam- "mlodych
    > profesjonalistow". Zwyczje korporacyjne, bezideowosc,za wszelka cene do
    > kasy itp. Brzydze sie bardziej niz moherami.

    A mnie się marza JOW-y, a najlepiej i demokracja bezpośrednia - jak w
    Szwajcarii, oraz jeszcze ze cztery w miarę "niezależne" publiczne telewizje
    łamiące pookragłostołowy monopol medialny który w założeniu eliminować ma
    konkurencję polityczną.

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Które z ugrupowań to zrobi wszystko mi jedno - byleby to ktokolwiek zrobił
    ..... Jak na razie od 1993 i "Noiznej zmiany" wszystko idzie w wprost
    przeciwnym kierunku ....

    Endriu

  • 54. Data: 2009-02-27 23:00:24
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

> [...]
    > W państwie policyjnym i ciemnogrodzie rządzonym przez zacofanego i
    > antyeuropejskiego dyktatorka Jarosława K. wspieranego przez PIS-owskiego

    Naprawdę w to wierzysz?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 55. Data: 2009-03-02 10:20:18
    Od: k...@o...pl

    On 27 Lut, 07:15, "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> wrote:

    > Jakby zarobil to nie bralby sie do polityki.
    oo!! to w których wyborach można na niego głosować z jakiej partii
    staruje? (jakaś własna?:)