  • 41. Data: 2009-02-26 22:22:14
    Temat: Re: rozruchy
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    Dieter wrote:

    > Troche dla rownowagi, aby zylka Ci nie pekla od podwyzszonego cisnienia.
    > Smiesza mnie na maxa te wszystkie debilne spoty reklamowe PISu w TV.
    > Wszyscy w nich gadaja co trzeba zrobic, co musza zrobic, co chca. Szkoda
    > tylko, ze nie mowia JAK to zrobic i skad wziac na to wszystko kase. Plebs
    > i tak kupi te spoty. Jarek doskonale wie kiedy je nadawac i Jaro zdaje
    > sobie sprawe, ze dobry wyborca, to wyborca wkurwiony na PO i kryzys.
    >
    > D.

    Jeszcze się Jaro na tej swojej strategii przejedzie. Do wyborów kawał
    kryzysu może zostać skasowany.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2009-02-26 22:35:17
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Im dluzej politycy beda wejscie Euro blokowac, tym dluzej bedziemy w tym
    > malo chwalebnym koszyku.

    Prawda jest taka, że jeśli brać pod uwagę kraje starej unii, to te które są
    w strefie euro rozwijają się dużo wolniej (na przestrzeni ostatnich
    kilkunastu lat) niż te z własną walutą. W mediach o tym cicho. Gdyby było
    odwrotnie i euro było stymulatorem wzrostu gospodarczego, to było by to co
    dwa tygodnie przytaczane jako główny argument za wejściem do strefy.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 43. Data: 2009-02-26 23:16:27
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:go75vt$2kf$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Prawda jest taka, że jeśli brać pod uwagę kraje starej unii, to te które
    > są w strefie euro rozwijają się dużo wolniej (na przestrzeni ostatnich
    > kilkunastu lat) niż te z własną walutą. W mediach o tym cicho.

    na biologii sie uczyłem ze dziecko szybciej rosnie niz dorosły
    wcale nie tak cicho o tym

  • 44. Data: 2009-02-26 23:58:10
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > Bycie poza mechanizmem waluty pan-europejskiej ma jedna slodka zalete-
    > mozna sie wykaraskac z zadluzenia
    > panstwa poprzez nakrecenie inflacji. Prosze popatrzec na Wlk Brytanie:
    > ucieklismy tam z zadluzenia wojennego
    > w ten wlasnie sposob.

    Tak, sposob z inflacja jest stary jak swiat. Tylko czy moralny ? Okradanie
    ludzi z oszczednosci, wierzycieli z dlugow. Sladem krajow afrykanskich.

    W strefie Euro tez mozna sobie wydrukowac pieniadze i zrobic wielka
    inflacje. Tylko nikt razsadny tego nie zrobi.

    --
    in

  • 45. Data: 2009-02-26 23:59:57
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dieter wrote:

    > Zeby
    > bylo jasne: olewam politykow z lewa i z prawa i robie swoje.

    Jak tak naprawde wiekszosc ludzi w tym kraju.
    Jesli chodzi o sposob na kryzys to faktycznie PO i PiS sroja po dwoch
    stronach barykady.

    --
    in

  • 46. Data: 2009-02-27 01:03:40
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > na biologii sie uczyłem ze dziecko szybciej rosnie niz dorosły
    > wcale nie tak cicho o tym

    Pisałem o starej unii, porównaj sobie np GB i Niemcy.

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 47. Data: 2009-02-27 03:13:55
    Od: fatso <f...@n...com>

    sorden wrote:

> [...]
    >
    > W strefie Euro tez mozna sobie wydrukowac pieniadze i zrobic wielka
    > inflacje. Tylko nikt razsadny tego nie zrobi.

    Panie kolego, Polska jest doskonalym przykladem na to, ze spoleczenstwo
    trzeba najpierw obrabowac
    z wszelkich oszczednosci aby pozniej wdrozyc gleboka reforme
    gospodarcza. Pamietam jeszcze moja
    wlasna matke, ktora przy kazdej mojej wizycie w kraju przypominala mi,
    ze sobie odlozyla pieniadze na wlasny
    pogrzeb i gdzie pojsc do ZUSu aby je wybrac. No i gdy juz taka smutna
    okolicznosc nadeszla to sie okazalo,
    ze jej oszczednosci zostaly juz zredukowane do smiesznych rozmiarow. No
    ale ten bolesny manewr Polska juz przeszla,
    powinna miec teraz spokoj na 50 lat. Inna sprawa z krajami zachodniej
    Europy. Za rozbuchana konsumpcje na kredyt
    trzeba teraz bedzie zaplacic. Wlasnie odbywa sie u nas manewr ucieczki
    od Zyda poprzez spadek wartosci pieniadza.
    Cwany ten nasz Gordon Brown, ktos w Times napisal widzac goscia jak
    brylowal w Davos posrod laureatow Nobla
    w ekonomii, ze to nasz premier a nie owi frajerzy powinien dostac
    szwedzka nagrode.

    fatso

  • 48. Data: 2009-02-27 05:39:14
    Od: sorden <s...@w...pl>

    fatso wrote:

    > Cwany ten nasz Gordon Brown, ktos w Times napisal widzac goscia jak
    > brylowal w Davos posrod laureatow Nobla
    > w ekonomii, ze to nasz premier a nie owi frajerzy powinien dostac
    > szwedzka nagrode.

    Juz rozumiem, dlaczego inwestujesz w zloto/srebro ;)

    --
    in

  • 49. Data: 2009-02-27 06:15:53
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > A myslalem ze astrologia finansowa to umozliwia ;-)
    > A niech mnie, przestaje sie tym interesowac skoro nawet Dieter (oblatany
    > przeciez w te klocki chyba) dzieki temu nie zarobil na Bentleya :)

    Jakby zarobil to nie bralby sie do polityki.

    Leszek

  • 50. Data: 2009-02-27 08:15:26
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    .."Wazne, ze odsuneli PIS od wladzy." i na tym koncza sie argumenty
    pryszczatych. Zeby bylo jasne: olewam politykow z lewa i z prawa i robie swoje.

    A chciałbyś żyć w skansenie zbudowanym przez PIS, LPR, Samoobronę i o.Rydzyka?
    W państwie policyjnym i ciemnogrodzie rządzonym przez zacofanego i
    antyeuropejskiego dyktatorka Jarosława K. wspieranego przez PIS-owskiego
    prezydenta?
    Ja też robię swoje, nie mam nic wspólnego z polityką ale uważam że poglądy i
    spojrzenie na rzeczywistość mam zdrowe.
    Bujanie w obłokach, popieranie nierealnych programów które nie mają nic
    wspólnego ze współczesnością (np.UPR)to nie moja specjalność. Już dawno z tego
    wyrosłem a jak widzę Ty mimo, że jesteś dojrzałym facetem nadal chcesz biegać
    w krótkich spodenkach.