  • 1. Data: 2005-12-27 22:40:47
    Temat: rozsadna inwestycja
    Od: ...@...c

    Witam,

    Kwota do zainwestowania ok. 400 tys. jednorazowo, wymagana stopa zwrotu ok.
    1% miesięcznie - wypłacana miesięcznie lub najpóźniej co 60 dni . Jakie
    instumenty proponujecie o względnie niskim stopniu ryzyka? Mi poza rynkiem
    walutowym nie przychodzi nic do głowy :>

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-12-28 08:14:16
    Temat: Re: rozsadna inwestycja
    Od: Morph <a...@a...pl>

    ...@...c wrote:
> [...]
    > instumenty proponujecie o względnie niskim stopniu ryzyka? Mi poza rynkiem
    > walutowym nie przychodzi nic do głowy :>

    Mając taką gotówkę wrzuciłbym ją w fundusze inwestycyjne,
    część w fundusze akcyjne, a część w zrównoważone. Z tych
    pierwych rocznie można wyciągnąć lekko 15%, z tych drugich lekko
    10%.
    mBank dysponuje ciekawymi narzedziami do zakupu jednostek roznych
    funduszy.

    http://www.investuj.pl/index.php?option=com_content&
    task=view&id=19&I...

    Pozdrawiam
    Michał

    p.s
    (o 1:30 wyslalem juz odpowiedz na tego posta, ale mi jej nie wyswietla w
    thunderbird-ie, wiec wysylam jeszcze raz. Jezeli odpowiedz sie juz
    pojawila wczesniej to przepraszam :) )

  • 3. Data: 2005-12-28 17:15:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Dec 2005 23:40:47 +0100, ...@...c wrote:
> [...]
    >instumenty proponujecie o względnie niskim stopniu ryzyka? Mi poza rynkiem
    >walutowym nie przychodzi nic do głowy :>

    Ale jak ty chcesz zarobic 1% miesiecznie na walutach bez ryzyka ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2005-12-28 17:55:19
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 28 Dec 2005 18:15:35 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ale jak ty chcesz zarobic 1% miesiecznie na walutach bez ryzyka ? :-)

    dlaczego sądzisz że chce zarobić 1% miesiecznie na walutach bez ryzyka?

    --
    pozdrawiam,

  • 5. Data: 2005-12-29 13:45:39
    Od: "zbooY" <z...@g...pl>

    ...@...c napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Kwota do zainwestowania ok. 400 tys. jednorazowo, wymagana stopa zwrotu ok.
    > 1% miesięcznie - wypłacana miesięcznie lub najpóźniej co 60 dni.

    a przy jakim ryzyku? tez 1% miesiecznie straty?

    > Jakie
    > instumenty proponujecie o względnie niskim stopniu ryzyka? Mi poza rynkiem
    > walutowym nie przychodzi nic do głowy :>

    to jest wzglednie niski stopien? to jaki jest wysoki?

    czy to jest Twoja jedyna inwestycja czy tylko wierzcholek calej piramidy,
    czyli po prostu taka dodatkowa zabawa za 400tys?

    wiecej danych

    pzdr

    zbooY

    ps 0.5%-0,7% mialbys wyplacane comiesiecznie w nieruchomosciach + ewentualny
    wzrost wartosci dlugoterminowo