  • 1. Data: 2005-12-27 21:42:21
    Temat: mBank - dziadostwo - zgubiona umowa?
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Zaniosłem podpisaną umowę do jednego z mKiosków, żeby szybciej
    doszła (pan powiedział, że wysyłają je kurierem). Po dwóch tygodniach
    umowa nie dotarła do mBanku. Dzwoniłem kilka razy i umowa fizycznie nie
    dotarła. Więc idę do tego mKiosku i pytam co się z umową stało. Pan na
    takie dictum mówi, że nie wysyłał umowy z nazwiskiem - nie ma jej w
    korespondencji. Powiedział, że może jeszcze stało się tak, że kolega
    wysłał do innych mKiosków, bo kurier chodzi jeden na pewną ich grupę.
    Albo, że umowa została zniszczona.
    Pytam:
    1. Jak mogła bez mojej zgody zostać zniszczona umowa, na której był
    adres i wszystkie moje dane?
    2. Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić - jak dochodzić np.
    odszkodowania z tytułu zagubienia umowy - były tam przecież moje dane
    osobowe? Składać jakąś reklamację, czy coś w tym stylu?
    3. Czy naprawdę można ufać bankowi, który ma takich pracowników?

  • 2. Data: 2005-12-28 08:33:21
    Temat: Re: mBank - dziadostwo - zgubiona umowa?
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Tue, 27 Dec 2005 21:42:21 +0000 (UTC), Astron the White
    <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl> wrote:

    >1. Jak mogła bez mojej zgody zostać zniszczona umowa, na której był
    >adres i wszystkie moje dane?

    W niszczrce.

    >2. Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić - jak dochodzić np.
    >odszkodowania z tytułu zagubienia umowy - były tam przecież moje dane
    >osobowe? Składać jakąś reklamację, czy coś w tym stylu?

    A możesz cokolwiek udowodnić?

    >3. Czy naprawdę można ufać bankowi, który ma takich pracowników?
    A to już Twoja sprawa.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 3. Data: 2005-12-28 09:08:40
    Od: "miszka_" <m...@n...pl>

> [...]
    > osobowe? Składać jakąś reklamację, czy coś w tym stylu?
    > 3. Czy naprawdę można ufać bankowi, który ma takich pracowników?

    Masz dowody na to o czym piszesz?
    Jeśli tak możesz realizować punkt 2.

    Czy dopuszczasz możliwość popełnienia błędu przez siebie i przez innych?
    Moim zdaniem zaufanie jest odwrotnie proporcjonalne do ilości popełnianych
    (celowo lub nie) błędów i przekrętów.
    pzdr.
    miszka_

  • 4. Data: 2005-12-28 12:40:39
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Dnia 28.12.2005 Trzypion <t...@o...org.pl> napisał/a:

    > W niszczrce.

    Bez zgody zainteresowanego, gdy zna się jego dane a więc
    ma się możliwość zwrócenia umowy albo dostarczenia jej do celu (mKiosk
    => kurier => mBank)? Chyba żartujesz.

    > A możesz cokolwiek udowodnić?

    Potwierdzenie dostarczenia umowy + nagrana rozmowa jak
    pracownik mKiosku się kaja, że nie wie co z nią jest.

    Ksero stron dowodu, moje podpisy to chyba wystarczająco
    dużo, żeby zrobić jakiś przekręt. Skąd wiem co zrobił z tym pracownik
    mKiosku? Może zgłosić to gdzieś na policję?
    Pozdrawiam,
    Astron

  • 5. Data: 2005-12-28 12:46:04
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 12:40:39 +0000 (UTC), Astron the White

    > Bez zgody zainteresowanego, gdy zna się jego dane a więc
    >ma się możliwość zwrócenia umowy albo dostarczenia jej do celu (mKiosk
    >=> kurier => mBank)? Chyba żartujesz.

    A co ma do tego zgoda zainteresowanego?

    > Potwierdzenie dostarczenia umowy + nagrana rozmowa jak
    >pracownik mKiosku się kaja, że nie wie co z nią jest.

    No to jak masz potwierdzenie dostarczenia umowy i masz własną kopie,
    to masz zawarta umowę.

    > Ksero stron dowodu, moje podpisy to chyba wystarczająco
    >dużo, żeby zrobić jakiś przekręt. Skąd wiem co zrobił z tym pracownik
    >mKiosku? Może zgłosić to gdzieś na policję?

    Nie, nie na policję. Od razu do Strassburga!

  • 6. Data: 2005-12-28 13:00:39
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Dnia 28.12.2005 Trzypion <t...@o...org.pl> napisał/a:

    [...]
    Zrozum słońce, że zniknęły dokumenty. a) ksero stron dowodu
    osobistego wymaganego przez mBank; b) strona umowy z podpisem. A to już
    wystarczy, żeby zrobić przekręt w tym czy innym banku. Pytam poważnie,
    więc żarty zachowaj na inne okazje.

  • 7. Data: 2005-12-28 13:07:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Astron the White wrote:
> [...]
    > osobistego wymaganego przez mBank; b) strona umowy z podpisem. A to już
    > wystarczy, żeby zrobić przekręt w tym czy innym banku. Pytam poważnie,
    Ale On Ci zadał podstawowe pytanie: Co możesz udowodnić z tego co
    napisałeś? Masz swoje kopie dokumentów ?
    Gdybyś poszedł np. do prokuratury/sądu/na policję, czy miałbyś cokolwiek
    na poparcie swoich słów?
    KJ

  • 8. Data: 2005-12-28 13:17:55
    Od: Astron the White <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl>

    Dnia 28.12.2005 Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > napisałeś? Masz swoje kopie dokumentów ?
    > Gdybyś poszedł np. do prokuratury/sądu/na policję, czy miałbyś cokolwiek

    Toż napisałem mu, że mam.
    - kopię umowy z mBanku (standardowo)
    - nagraną rozmowę z pracownikiem mKiosku (telefoniczną), gdzie gość
    obiecuje wszystko wyjaśnić,
    - potwierdzenie przyjęcia umowy przez pracownika mKiosku

  • 9. Data: 2005-12-28 14:44:54
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 13:00:39 +0000 (UTC), Astron the White
> [...]

    >osobistego wymaganego przez mBank; b) strona umowy z podpisem. A to już
    >wystarczy, żeby zrobić przekręt w tym czy innym banku. Pytam poważnie,

    No to do Strassburga! Na pewno jakies geje ci ukradły!

  • 10. Data: 2005-12-28 14:45:43
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Wed, 28 Dec 2005 13:17:55 +0000 (UTC), Astron the White
    <A...@5...no.thanx.roztocze.com.pl> wrote:

    >- potwierdzenie przyjęcia umowy przez pracownika mKiosku
    No i?

    Co teraz? O co i kogo chcesz oskarżyć?