  • 11. Data: 2009-03-08 14:15:57
    Temat: Re: serwis internetowy KREDYT BANKU - masakra
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Adam Sito napisał:

    > Dokładnie, ja z KB pożegnałem się w grudniu. Na pytanie o powody
    > odpowiedziałem że bezprawnie pobierają belkowe w przypadku odsetek na kwotę
    > ponizej 2.49, czym spowodowałem konsternację u kierowniczki oddziału
    > (Słupsk). To jeszcze bardziej utwierdziło nmie w przekonaniu że była to
    > słuszna decyzja.
    >
    > KB bye bye... ;-)

    Ja się pożegnałem z KB (O/Lublin) we wrześniu, jak tylko założyłem sobie
    kredyt bezpieczny w Grekbanku w wysokości 150% limitu jaki miałem w KB
    (+ eurobank online do normalnego korzystania przez neta :-)). Facio,
    który przyjmował rezygnację, naturalnie spytał się dlaczego rezygnuję i
    gdzie się przenoszę. Powiedziałem, że nie odpowiada mi wysokość opłat 9
    PLN za konto (Profit) + 2 PLN za kartę miesięcznie + 0,80 PLN za przelew
    przez neta i że przenoszę się do eurobanku, gdzie będę za to samo płacił
    wszystkiego 0,95 PLN/mies za kartę. O oprocentowaniu konta online vs
    ekstrakonto nie wspomniałem, bo aż tak okrutny nie jestem :-). Jedyna
    oferta "zatrzymaniowa" jaką miał dla mnie pan niedysponent, to zamiana
    ekstrakonta Profit (od października 08 9,99 PLN/mies i 0,50 PLN za
    przelew) na ekstrakonto VIP za 15 PLN z darmową kartą i przelewami. Ot,
    żal.pl jak mawia młodzież ;-).

    Przemek