eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisklep mnie obrabowałRe: sklep mnie obrabował
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sgate1.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: "m23m" <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sklep mnie obrabował
    Date: Mon, 10 Aug 2009 12:07:33 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 35
    Sender: k...@n...test.onet.pl
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <h3gd0k$e6c$2@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate1.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate1.test.onet.pl 1249898853 27107 213.180.130.17 (10 Aug 2009 10:07:33
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 10:07:33 +0000 (UTC)
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 83.6.165.28, 10.174.28.52
    X-User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.0.13)
    Gecko/2009073022 Firefox/3.0.13 (.NET CLR 3.5.30729)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:497099
    [ ukryj nagłówki ]

    > Holden Caulfield pisze:
    > > W sklepie sciagneli mi trzy razy kase z karty kredytowej, lacznie na kwote
    > > ok. 100 zl. Za kazdym razem sprzedawca mowil, ze "nie przeszlo" i
    > > przeciagal karte ponownie. Nic sie nie drukowalo, nie wpisywalem pinu, nic
    > > nie podpisywalem. Na koniec w innym terminalu wydrukowalo sie "brak
    > > srodkow" i zaplacilem inna karta.
    > > W historii konta pojawily sie jednak te trzy transakcje. Gdzie to teraz
    > > zglosic? Do sklepu? Do banku? Na policje? Oczywiscie zalezy mi na tym, zeby
    > > jak najszybciej anulowac te operacje.
    >
    >
    > sprobuj najpierw w sklepie, moze sprzedawca zwrocic kase bez dyskusji...
    > ostatnio mialam identyczna sytuacje i moim bledem bylo to ze zglosilam
    > sie do banku, sprzedawca od razu stwierdzil ze zwrocilby kase, bo
    > wiedzial ze zawinil
    >
    > procedura zwrotu w banku trwala 3 m-ce w sumie z przesylaniem
    > dokumentow, wyjasnien, a na konice musialam zablokowac karte i dostalam nowa

    E, to przy moim przypadku twój był ekspresowy. :P
    W styczniu 2009 (nie) zapłaciłem kartą w niedużym sklepie w Galerii Mokotów. Nie
    było żadnej autoryzacji (ani podpisem ani PINem), nie wydrukował się żaden slip.
    Co więcej - wiem, że sprzedawca nie kombinował przy terminalu, bo dość dobrze
    patrzyłem mu na ręce. :)
    Blokady pojawiły się dwie (zamiast żadnej), jedną z nich bank rozliczył jako
    transakcję.
    Reklamację złożyłem dzień po rozliczeniu transakcji, a bank oddał mi łaskawie
    pieniądze... ostatnio, kilka dni temu. Co ciekawe - nie na kartę, tylko na konto.
    Przez 7 miesięcy słyszałem tylko na infolinii - "Tak, reklamacja jest w trakcie
    rozpatrywania"...

    m23m

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1