    From: Jacek Popławski <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: spłacanie KK w mBanku
    Date: Mon, 02 Oct 2006 11:00:44 +0200

    Kupiłem coś sobie na KK w mBanku, mam teraz informację o tym, że danego
    dnia wydałem tyle i informacje o tym, że do wykorzystania mam tyle
    pieniędzy na październik.

    Nigdzie jednak nie mam informacji ile wynosi moje zadłużenie oraz do
    kiedy muszę je spłacić.

    Jest zakładka, w której spłaca się zadłużenie, ale co mam tam wpisać?
    Gdybym mial kilka zakupów to musiałbym sobie sam to obliczyć?

    Większym problemem jest brak terminu. Skąd mam wiedzieć kiedy najpóźniej
    muszę spłacić i ile, by nie mieć odsetek?

    Jak wygląda usługa automatycznego spłacania? Czy działa od razu po
    zakupie czy dopiero po 51 dniach?