  • 11. Data: 2009-04-04 10:08:58
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "K" <f...@g...apl> napisał w wiadomości
    news:gr78e4$2lk$1@news.mm.pl...
    > Wiem ze jest taka opcja w systemie i wtedy w tym momencie srodki z eKonta
    > splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób? Np. określenie
    > daty takiej spłaty albo przelew spoza mBanku na rachunek karty (jeśli
    > takowy w ogóle istnieje)

    Przecież można zlecić przelew na e-konto spoza mBanku, a tam mieć ustawioną
    automatyczną spłatę :)

  • 12. Data: 2009-04-04 10:10:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak jak to jest zrobione przelewem z zewnątrz spłacić tych kart się nie
    > da.

    Jak to się nie da?
    Przelewasz na e-konto, a musisz mieć ustawionią automatyczną spłatę.

  • 13. Data: 2009-04-04 10:11:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to się nie da?
    > Przelewasz na e-konto, a musisz mieć ustawionią automatyczną spłatę.

    No to spłata jest z eKonta a nie z zewnątrz. Nie da się spłacić z
    pominięciem eKonta i to zarzucam mBankowi.

  • 14. Data: 2009-04-04 10:13:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Jak to się nie da?
    > Przelewasz na e-konto, a musisz mieć ustawionią automatyczną spłatę.

    A jak tego dnia nie chcesz splacic 100% tylko np 90%, a nastepnego 10%?
    Obawiam sie, ze automatyczna splata nie zadziala... Ale z drugiej strony
    powiem, ze w Multi mam rachunek techniczny i splata tez jest dosc uciazliwa,
    bo najpierw trzeba zrobic przelew na rachunek techniczny, a potem z niego
    splate reczna.

    MK

  • 15. Data: 2009-04-04 10:15:14
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Przecież można zlecić przelew na e-konto spoza mBanku, a tam mieć ustawioną
    > automatyczną spłatę :)

    i tak zdecydowana większość ludzi robi, jednak pomyśl sobie co byłoby,
    gdybyś miał niewyjaśniony tytuł egzekucyjny na ekoncie?
    jak nie zapłacisz to nie jesteś w stanie spłacić karty...

    dlatego też lepiej nie mieć kk przypiętej do konta osobistego o co Marek
    wnioskuje, gdyż bank nie może warunkować wydania karty skorzystaniem z
    innej (w tym przypadku ekonta) usługi bankowej co niestety mBank robi!

    natomiast ja trzymam się zasady, że jak mam konto w banku A to kk biorę
    w banku B

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2009-04-04 10:15:19
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Brak zdolności kredytowej, papierkologia, niskie limity.

    to zacznij budować tę zdolność np. miesięcznymi wpływami na dane konto
    mi mbank od ręki dał 2,5kPLN, a jak chcę więcej to przedstawić jakiś papier
    o zarobkach
    mbank staje się z dnia na dzień droższy

    dla mnie 2,5k to za dużo, kartą wydaję max. 500zł/mc większosc to paliwo
    ...uroki mniejszych miast

  • 17. Data: 2009-04-04 10:16:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > powiem, ze w Multi mam rachunek techniczny i splata tez jest dosc
    > uciazliwa, bo najpierw trzeba zrobic przelew na rachunek techniczny, a

    O bogini! Sam się rachunek nie obciąża? Co to BRE ma z tymi kartami, wbrew
    całemu światu idą, no. Kto im wymyślił to rozwiązanie? Jakie jeszcze
    pl-banki mają Altamirę wdrożoną?

  • 18. Data: 2009-04-04 10:22:47
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MK wrote:

> [...]
    > powiem, ze w Multi mam rachunek techniczny i splata tez jest dosc
    > uciazliwa, bo najpierw trzeba zrobic przelew na rachunek techniczny, a

    Czyli tak samo jak w mBanku...

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2009-04-04 10:22:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > to zacznij budować tę zdolność np. miesięcznymi wpływami na dane konto
    > mi mbank od ręki dał 2,5kPLN, a jak chcę więcej to przedstawić jakiś
    > papier o zarobkach

    Bardzo dziękuję za pomysł. ;-) Mówimy jednak w przypadku mBanku o sumach
    około 50-krotnie wyższych, to co, mam założyć w Aliorze rachunek (nawet już
    go mam) i ruch na nim robić? Albo w Polbanku? Mówisz, że to zadziała? ;-)

    Odpowiem Ci od razu - nie zadziała.

  • 20. Data: 2009-04-04 10:24:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > O bogini! Sam się rachunek nie obciąża? Co to BRE ma z tymi kartami, wbrew
    > całemu światu idą, no. Kto im wymyślił to rozwiązanie? Jakie jeszcze
    > pl-banki mają Altamirę wdrożoną?

    Hehe... musze to troche poobserwowac, bo raz chyba sie obciazyl, ale glowy
    nie dam. Kilka razy na pewno musialem wybierac reczna splate, moze to jest
    uzaleznione od godzin albo jak chcesz dokonac splaty przed uplywem grace
    period.

    MK