  • 21. Data: 2009-04-04 10:25:32
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    http://mbank.kzp.pl/index.php?artykul=0011

  • 22. Data: 2009-04-04 10:26:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gr7cdo$5a0$2@inews.gazeta.pl...

    > Czyli tak samo jak w mBanku...

    Nie tak samo. W mBanku NIE ISTNIEJE w standardowej sytuacji rachunek
    techniczny spięty z kartą.

  • 23. Data: 2009-04-04 10:29:37
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > No to spłata jest z eKonta a nie z zewnątrz. Nie da się spłacić z
    > pominięciem eKonta i to zarzucam mBankowi.

    A co za różnica - przelewasz i spłaca się. Konto jak konto.
    Czy mając inną kartę zastanawiasz się, co dalej dzieje się z pieniędzmi,
    które przelewasz na spłatę karty ?

  • 24. Data: 2009-04-04 10:30:52
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

> [...]
    > powiem, ze w Multi mam rachunek techniczny i splata tez jest dosc
    > uciazliwa, bo najpierw trzeba zrobic przelew na rachunek techniczny, a

    Więc wybierz kartę w innym banku - zapewne jest mnóstwo ofert na rynku.
    Piszę zapewne, bo nie sprawdzałem obecnie :)

  • 25. Data: 2009-04-04 10:31:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Więc wybierz kartę w innym banku - zapewne jest mnóstwo ofert na rynku.
    > Piszę zapewne, bo nie sprawdzałem obecnie :)

    Ja wybralem :). Z mBankowej skonczylem korzystac jakies 3 lata temu.

    MK

  • 26. Data: 2009-04-04 10:32:24
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > natomiast ja trzymam się zasady, że jak mam konto w banku A to kk biorę w
    > banku B

    To też jest rozwiązanie, tylko wtedy np. nie mam bieżącego podglądu w
    historię transakcji.

  • 27. Data: 2009-04-04 10:32:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To też jest rozwiązanie, tylko wtedy np. nie mam bieżącego podglądu w
    > historię transakcji.

    to już zależy od tego jaki podgląd dla kk bank udostępnia...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2009-04-04 10:34:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    > "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Ja wybralem :). Z mBankowej skonczylem korzystac jakies 3 lata temu.

    Ja powoli wycofuję się z mBanku, choć ichniej KK nie uznaję za złe
    rozwiązanie.

  • 29. Data: 2009-04-04 10:37:46
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A co za różnica - przelewasz i spłaca się. Konto jak konto.
    > Czy mając inną kartę zastanawiasz się, co dalej dzieje się z pieniędzmi,
    > które przelewasz na spłatę karty ?

    Heh. Dla mnie to gigantyczna różnica, bo muszę się zalogować do mBanku w
    dniu spłaty. Automatycznych spłat nie używam. Środków w mBanku nie
    przechowuję, a jak sporadycznie coś przepływa to nie przez eKonto. Przelewy
    spłacające KK ustawiam dużo wcześniej i zapominam o nich. W mBanku operacji
    muszę dokonać w konkretnym dniu. Dla mnie to niedopuszczalne. Chcę żeby było
    tak jak w normalnych bankach i wcześniej czy później mam wrażenie, że to na
    mBanku wyegzekwuję.

  • 30. Data: 2009-04-04 10:39:37
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Hehe... musze to troche poobserwowac, bo raz chyba sie obciazyl, ale glowy
    > nie dam. Kilka razy na pewno musialem wybierac reczna splate, moze to jest
    > uzaleznione od godzin albo jak chcesz dokonac splaty przed uplywem grace
    > period.

    Chyba tak. Obciąża się w ostatnim dniu g-p na kwotę dostępną na razchunku
    ale nie wyższą niż spłata całkowita. Ale poobserwuj, bo nie mam obecnie KK w
    Multi i nie mogę sam sprawdzić.