  • 41. Data: 2009-04-04 12:48:21
    Temat: Re: splata KK w mBanku
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 11:13
    (autor K
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr78e4$2lk$1@news.mm.pl>):

    > Wiem ze jest taka opcja w systemie i wtedy w tym momencie srodki z eKonta
    > splacaja karte kredytowa. Czy jest jakis lepszy sposób? Np. określenie
    > daty takiej spłaty

    Możesz se ustawić automatyczną spłatę oraz jej procent.

    --
    Tristan

  • 42. Data: 2009-04-04 12:50:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 12:29
    (autor Robert Wicik
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr7cpb$6su$1@news.onet.pl>):

    > A co za różnica - przelewasz i spłaca się.

    No nie do końca, bo się spłaci dopiero w terminie.

    --
    Tristan

  • 43. Data: 2009-04-04 12:51:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 04 kwiecień 2009 12:37
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gr7cq9$v5e$1@srv.cyf-kr.edu.pl>):

    > Heh. Dla mnie to gigantyczna różnica, bo muszę się zalogować do mBanku w
    > dniu spłaty. Automatycznych spłat nie używam.

    No to zacznij. Będziesz miał kartę i przywiązany do niej rachunek. I tyle.
    Tyle, że będzie się spłacało w terminie, a nie w momencie wpływu, co może
    być kłopotliwe.

    > Środków w mBanku nie
    > przechowuję, a jak sporadycznie coś przepływa to nie przez eKonto.

    Tym bardziej możesz ustawić spłatę automatyczną.

    --
    Tristan

  • 44. Data: 2009-04-04 13:35:16
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ wrote:

    > U mnie ten rachunek jest spięty obecnie z dwiema kartami. Zaniedługo
    > będzie spięty z trzema. Więc choćby z tego powodu to nie jest to samo co
    > w Multi, abstrahując już nawet od tego, że to ja jestem właścicielem
    > tego rachunku, a nie bank i w związku z tym może on podlegać zajęciu i
    > co wtedy?

    A jesteś absolutnie pewien, że ten tzw. rachunek techniczny w Multi, co
    to z niego i tak trzeba ręcznie spłacać kartę, nie jest oficjalnie Twój
    i nie podlega zajęciu?

    --
    MiCHA

  • 45. Data: 2009-04-04 13:52:14
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:gr7nmk$ah1$1@inews.gazeta.pl...

    > A jesteś absolutnie pewien, że ten tzw. rachunek techniczny w Multi, co
    > to z niego i tak trzeba ręcznie spłacać kartę, nie jest oficjalnie Twój
    > i nie podlega zajęciu?

    Nie jestem pewien, obecnie nie mam karty w Multi. Być może w Multi też jest
    inaczej niż w normalnych bankach.

    Ja wolałbym żeby było normalnie i w mBanku i w Multi. A że tak się złożyło,
    że trochę przez te banki moich środków przepływa, to spróbuję to na nich
    wymusić. A jak się nie da, to zobaczymy co dalej.

  • 46. Data: 2009-04-04 17:19:17
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Chyba tak. Obciąża się w ostatnim dniu g-p na kwotę dostępną na razchunku
    > ale nie wyższą niż spłata całkowita. Ale poobserwuj, bo nie mam obecnie KK
    > w Multi i nie mogę sam sprawdzić.

    Sprawdzilem w historii...
    1/ Przelew na rachunek techniczny wymaga recznej splaty o ile nie zostala
    ustawiona automatyczna i nie jest to dzien splaty karty.
    2/ Posiadaczem rachunku jest posiadacz glownej KK, wiec nie moze byc mowy o
    braku zajecia tego rachunku
    3/ W przypadku wplaty w bankomacie depozytowym dokonywana jest automatyczna
    splata karty, a co wiecej jest podany numer kolejnego rachunku, ktory byz
    moze jest wlasnie tym przypisanym do KK... Co nie omieszkam sprawdzic, jak
    tylko rozszyfruje jego budowe, bo nie jest podany w standardzie NRB, a
    wyglada tak 11402017xxxxxxxxxx 0000000xx. Hm... 27 cyfr...

    MK

  • 47. Data: 2009-04-04 17:56:45
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 04.04.2009 zlotowinfo <u...@g...pl> napisał/a:
    > w kk siedzę dopiero ze 2 miechy, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia
    > sądziłem że to jest dużo że bank ot tak daje 2,5k do ręki

    To myślę, że powinieneś dać sobie spokój jeśli chodzi o uczestnictwo w
    takiej dyskusji. 2500 zł to jest połowa tego, co dawały banki pół roku
    temu komukolwiek, bez dokumentów. Tutaj ludzie dyskutują o limitach
    sześciocyfrowych.
    --
    Samotnik

  • 48. Data: 2009-04-04 18:01:02
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2009 14:16:43 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > w kk siedzę dopiero ze 2 miechy, nie mam zbyt wielkiego doświadczenia
    > sądziłem że to jest dużo że bank ot tak daje 2,5k do ręki

    Jakieś pół roku temu mbank przysłał mojej dziewczynie umowę na kartę do
    podpisania na 5k. Obroty na koncie nieregularne i niewielkie. Mi nie
    przysłali, ale ja na koncie w mbanku mam jakieś grosze i wpływy od paru lat
    żadne.

    --
    Kojer

  • 49. Data: 2009-04-04 18:22:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gr88a3$7tu$1@news.wp.pl...

> [...]
    > w standardzie NRB, a wyglada tak 11402017xxxxxxxxxx 0000000xx. Hm... 27

    Wycialem nadmiar, obliczylem liczbe kontrolna i nic... Komunikat: BŁEDNA
    CYFRA 2 (RACHUNEK)
    Hm, moze zera trzeba wstawic przed xxxxxxxxxx, a to co po spacji usunac....
    ?

    MK

  • 50. Data: 2009-04-04 18:37:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Wycialem nadmiar, obliczylem liczbe kontrolna i nic... Komunikat: BŁEDNA
    > CYFRA 2 (RACHUNEK)
    > Hm, moze zera trzeba wstawic przed xxxxxxxxxx, a to co po spacji
    > usunac.... ?

    Tak tez nie dziala... "RACH UZNANIA NIE ISTNIEJE." Chyba trzeba sie pogodzic
    z ta reczna splata...

    MK