  • 21. Data: 2014-12-04 14:48:58
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-04, Marek <f...@f...com> wrote:
    > pstrokatych,
    > ostrzezenia
    >
    > Podobno można to włączyć.

    Można.
    Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w serwisie
    transakcyjnym"

    :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2014-12-04 14:49:26
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-04, elmer radi radisson
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> wrote:

    > niech zgadne - akurat wylacza to 10 grudnia, jak co niektorzy beda
    > chcieli ZUS oplacic.

    To opłać 8-mego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2014-12-04 15:04:55
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-04 14:05, Michal Tyrala wrote:

    > I *nagle* ich pozbawią tej możliwości? :-)

    Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko
    to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka przygoda
    uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew.

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2014-12-04 15:05:47
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-04 14:49, Wojciech Bancer wrote:

    > To opłać 8-mego.

    Wiekszosc osob placi 10 i sie moze zdziwic dodatkowa atrakcja.

    --

    memento lorem ipsum

  • 25. Data: 2014-12-04 15:49:03
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 04/12/14 15:05, elmer radi radisson wrote:
    > Wiekszosc osob placi 10

    Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało
    opłacić ZUS? I ile z nich sobie nie poradzi i nie zapłaci? Kurcze,
    demonizujecie z tym końcem świata...

    --
    Alf/red/

  • 26. Data: 2014-12-04 16:29:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-04 15:49, Alf/red/ wrote:

    > Ilu osobom wyłączą akurat 10.12? I ile z nich będzie akurat chciało
    > opłacić ZUS? I ile z nich sobie nie poradzi i nie zapłaci? Kurcze,
    > demonizujecie z tym końcem świata...

    Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow
    kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu
    podac termin taki jak np. 11-15 grudnia? Tym bardziej ze przeciez mbank
    wie kto ma u nich konto firmowe i wystarczy tylko troche pomyslec, zeby
    oszczedzic uzytkownikom potencjalnego zmartwienia. A owszem, sprawne
    zalatwienie platnosci ZUS to jest istotna sprawa.

    Tymczasem jestem sobie w stanie wyobrazic sytuacje w ktorej
    najblizszego 10-tego ktos przyzwyczajony do zalatwienia tej rzeczy
    w minute i zajecia sie praca zaczyna syczac pod nosem brzydkie slowa
    doszukiwac sie tej funkcji w nowym UI.

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2014-12-04 16:35:28
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Można.
    > Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w serwisie
    > transakcyjnym"
    >
    > :)

    Ciekawa musi być ścieżka rozumowania prowadząca do wniosku, że tak będzie
    intuicyjnie :)
    P.G.

  • 28. Data: 2014-12-04 16:42:59
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    > Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow
    > kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu
    > podac termin taki jak np. 11-15 grudnia?

    Uważasz, że to lepszy termin.
    ZUS płacę przelewem (darmowym) z karty kredytowej dokładnie miedzy 11 a 15.
    Cykl rozliczeniowy karty ustawiłem specjalnie na 11, aby opłacić już z
    kolejnego miesiąc nawet jak z powodu weekendu się 2 dni spóźnią z
    zamknięciem miesiąca.
    P.G.

  • 29. Data: 2014-12-04 16:51:38
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2014-12-04 16:42, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > Cykl rozliczeniowy karty ustawiłem specjalnie na 11, aby opłacić już z
    > kolejnego miesiąc nawet jak z powodu weekendu się 2 dni spóźnią z

    To juz mniejsza o to jaki jest termin - tak, sa tacy ktorzy placa do 15.
    Wiec niech to zrobia miedzy 15 a 20. Albo miedzy 25 a 10. Whatever.
    Sednem jest to ze mozna wybrac lepszy przedzial ktory jest pod tym
    wzgledem bezkolizyjny pod katem platnosci swiadczen i podatkow.

    --

    memento lorem ipsum

  • 30. Data: 2014-12-04 17:02:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    g> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sednem jest to ze mozna wybrac lepszy przedzial ktory jest pod tym
    > wzgledem bezkolizyjny pod katem platnosci swiadczen i podatkow.

    Z tym się absolutnie zgadzam pod warunkiem że faktycznie muszą zmieniać.
    Z tym warunkiem mam najwięcej "ale". Interfejs banku nie powinien się moim
    zdaniem wiele różnić od arkusza kalkulacyjnego.
    Jakoś nie wyobrażam sobie arkusza na którym podczas robienia jakichś
    obliczeń latały by mi animowane reklamy, ale może to problem mojej
    ograniczonej wyobraźni.
    Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg
    pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na
    ZUSie będę się uczył nowego interfejsu.
    P.G.