  • 31. Data: 2014-12-04 17:10:47
    Temat: Re: stalo sie, mBank uszczesliwil mnie na sile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "elmer radi radisson" m5ppm8$gha$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko
    > to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka
    > przygoda uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew.

    A mając do wyboru:

    -- naukę nowego IF mBanku
    -- szukanie innych dróg lania

    wybiorą mBank w nowej odsłonie, nauczą się, przyzwyczają
    i żal im będzie porzucania tego, co znają już na rzecz
    czegoś, czego nie znają. :)

    Któregoś razu ja stanąłem przed tą dramatyczną
    rozterką -- wybrałem naukę nowego IF mBanku.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-12-04 17:45:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 4 Dec 2014 14:48:58 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:
    > Można.
    > Ustawienia -> zdjęcie profilowe -> odznaczyć "włącz animacje w
    serwisie transakcyjnym"

    Qrde no logiczne, wszędzie szukałem tej opcji ale nie sądziłem, że
    będzie w "zdjęciu profilowym".

    --
    Marek

  • 33. Data: 2014-12-04 20:07:25
    Od: W <w...@w...pl>

    elmer radi radisson wystukał, co następuje:

    > Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko
    > to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka przygoda
    > uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew.

    No... bo przelew 'do dziesiątego' trzeba zlecić 'dziesiątego' bo nie można
    wcześniej z datą przyszłą... facepalm

  • 34. Data: 2014-12-05 00:32:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" m5q12d$v2d$...@n...news.atman.pl

    > Któregoś razu ja stanąłem przed tą dramatyczną
    > rozterką -- wybrałem naukę nowego IF mBanku.

    A wtedy stał się cud -- okazało się, że nadal mam dostęp
    do starego IF. Teraz, gdy wiem o tym, że stary IF mnie
    nie lubi -- wybiorę mniejsze zło, czyli meritum. Do tej
    pory jeszcze nie lałem via stary IF.

    -=-

    Są różne książki -- z obrazkami, wyskakującymi postaciami,
    czasami kwiczącymi... I są też takie, w których są tylko
    litery -- działające na wyobraźnię... Czasami ktoś opatrzy
    słowami fotografię, a bywa i tak, że jakiś wokal maskuje
    prawdziwe treści wyrażone nutami...

    -=-

    Wierzę w to, że za makabrycznym IF skrywa się niezły system bankowy... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-12-05 00:50:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Dec 2014 13:34:48 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "Marek" a...@n...icm.edu.pl
    > Ależ wulgarnie!! Należało napisać 'w pupie',
    > albo 'tuż obok szpary międzypośladkowej'...

    wulgarnie czy nie ... myslicie ze klientow bardziej przyciagnie
    wysokie, 3% oprocentowanie, czy interfejs z nagrodami ?

    J.

  • 36. Data: 2014-12-05 00:57:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Dec 2014 17:02:09 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
    > Z tym się absolutnie zgadzam pod warunkiem że faktycznie muszą zmieniać.
    > Z tym warunkiem mam najwięcej "ale". Interfejs banku nie powinien się moim
    > zdaniem wiele różnić od arkusza kalkulacyjnego.
    > Jakoś nie wyobrażam sobie arkusza na którym podczas robienia jakichś
    > obliczeń latały by mi animowane reklamy, ale może to problem mojej
    > ograniczonej wyobraźni.

    Bardzo ograniczonej.
    Co zlego widzisz w takim dostarczaniu reklam ?
    Oczywiscie pomijajac opinie klienta.
    Wiec ktos to zrobi ... albo juz zrobil pod Androida.

    > Mnie przymusowa nauka czeka miedzy 8..12. Karta jest do 11-go więc wyciąg
    > pewnie 12-go. Potem mogę płacić ten ZUS. Coś przypuszczam, że akurat na
    > ZUSie będę się uczył nowego interfejsu.

    Z karty nie robilem, ale co wy tam widzicie zlego w tych przelewach ?
    Wybiera sie zdefiniowanego odbiorce, wpisuje kwote i dziala. Tak samo
    jak w starym.
    Dopiero nowy odbiorca przyprawi o dreszczyk emocji ...

    J.

  • 37. Data: 2014-12-05 00:59:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 04 Dec 2014 16:29:57 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

    > Zobaczymy - ale biorac pod uwage uszczesliwianie uzytkownikow
    > kompletnie mnie to nie zdziwi ;). Nie prosciej byloby po prostu
    > podac termin taki jak np. 11-15 grudnia?

    A wtedy nie ma innych pilnych platnosci ?

    > Tym bardziej ze przeciez mbank
    > wie kto ma u nich konto firmowe i wystarczy tylko troche pomyslec, zeby
    > oszczedzic uzytkownikom potencjalnego zmartwienia. A owszem, sprawne
    > zalatwienie platnosci ZUS to jest istotna sprawa.

    Przeciez byl rok na zapoznanie sie z nowym interfejsem :-)

    J.

  • 38. Data: 2014-12-05 04:55:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > wulgarnie czy nie ... myslicie ze klientow bardziej przyciagnie

    Bardziej, czyli na mniejszą odległość?

  • 39. Data: 2014-12-05 06:47:23
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 04 Dec 2014 15:04:55 +0100, elmer radi radisson wrote:

    > Po prostu pelno osob placi wlasnie tego dnia i zamiast szybko
    > to zalatwic moze sie zdziwic, ze tuz przed nimi stanela wielka przygoda
    > uczenia sie w nowym interfejsie jak zalatwic przelew.

    1. Ten nowy interfejs można było testować chyba jednak trochę wcześniej
    niż w terminie opłacenia ZUSu? (Ja przynajmniej bawiłem się nim
    wcześniej, żeby nie mieć zdrady jak wyżej).
    2. ZUSu nie można opłacić przed terminem?

    Na pewno problem jest w banku, a nie w użytkowniku? Bo ja tu widze
    klasyczne ,,zima znów zaskoczyła drogowców'' :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 40. Data: 2014-12-05 07:15:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 grudnia 2014 20:42:26 UTC+1 użytkownik miumiu napisał:

    > Masakra, po godzinie gapienia sie w ten interfejs udalo mi sie w koncu
    > zrobic przelew.
    Jakis nny chyba jestem bo po przesiadce na nowy interfejs przelewy robiłem bez
    problemów. W nowym interfejsie kilka rzeczy jest mało intuicyjnych to fakt ale ja już
    sie przyzwyczaiłem i uważam że jest bardziej funkcjonalny od starego