  • Data: 2012-07-03 11:08:23
    Temat: status prawny Syneczka
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Tak się zastanawiam: kto jest, zdaniem banku, stroną umowy zawartej z
    klientami Alior Sync? Widziałem niedawno umowę (B2B), gdzie Alior
    próbował się uprzeć, że stroną umowy jest Alior Sync Oddział Alior Bank
    SA, podczas gdy:

    - oddział przedsiębiorcy nie ma osobowości prawnej
    - na 3 lipca w KRS Aliora nie ma nawet czegoś takiego jak Alior Bank SA
    Oddział Sync (w rubryce oddziały pod poz. 208 jest Oddział Alior Bank
    Express, zaś ostatnia poz. 209 to Oddział w Świebodzinie) -- nb. od paru
    dni KRS każdej spółki można za darmo pobrać z

    https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwaniepodmiotu

    Czy ktoś, kto ma jakieś papiery od Syneczka, może mi powiedzieć co tam
    bank pisze o sobie w nagłówku?

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org