  • 1. Data: 2010-01-23 14:34:25
    Temat: strategia buy&hold
    Od: "kargul" <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    Dawno temu byla dyskusja na temat skutecznosci tej strategii. Zrobilem testy dla
    spolek z WIG. Wyglada to nieciekawie.

    Pozdr
    Kargul

  • 2. Data: 2010-01-23 19:24:31
    Temat: Re: strategia buy&hold
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    kargul wrote:

    > Witam,
    >
    > Dawno temu byla dyskusja na temat skutecznosci tej strategii. Zrobilem
    > testy dla spolek z WIG. Wyglada to nieciekawie.

    A coś więcej?

  • 3. Data: 2010-01-25 13:30:10
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Delfino Delphis pisze:

    > A coś więcej?
    Tzw kiszenie ogóra?
    Wg mnie tylko daytrade'ing w wydaniu days/week :)

  • 4. Data: 2010-01-25 13:40:39
    Od: Virck <v...@n...com>

    On 1/25/2010 2:30 PM, Jacek wrote:

    > Tzw kiszenie ogóra?
    > Wg mnie tylko daytrade'ing w wydaniu days/week :)

    Ten daytrading najlepiej udal sie na spolkach typu KGHM czy Lotos albo
    banki.....Trza bylo uciekac juz w kwietniu po uzyskaniu gigantycznego
    zwrotu kilkunastoprocentowego....-;)))

  • 5. Data: 2010-01-26 13:00:21
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    buy&hold, byle nie na wieki...