  • 11. Data: 2010-04-07 07:20:05
    Temat: Re: święta, święta i po...
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mówimy o dwóch różnych sprawach.
    Wkleiłem wywiad z R.Karkosikiem ze świątecznego "Parkietu" ponieważ może być
    on pewną wskazówką dotyczącą rozwoju sytuacji na rynkach akcji widzianą oczami
    znaczącego na GPW inwestora indywidualnego.
    Ty natomiast przedstawiasz go jako spekulanta, który w hossie 2003-2007
    "dmuchał przez spółdzielnie kursy swoich spółek".
    Nie wiem czy tak było bo nie mam na to żadnych dokumentów ani Ty ich też nie
    posiadasz. Jeśli takie masz to dlaczego nie zgłosiłeś tego do prokuratury i KNF?

    R.Karkosik jest przede wszystkim inwestorem indywidualnym a nie spekulantem
    giełdowym. Stworzył kilka firm, które kontroluje i to jest zasługa jego
    talentów biznesowych i determinacji.
    Porównywanie go ze spekulantami giełdowymi, którzy nic w życiu nie stworzyli i
    nie stworzą jest śmieszne.
    Powtarzam, to jest zupełnie inna półka !!!

    p.s. Co do dmuchania kursów. Jeśli znajdowali się idioci, którzy kupowali w
    szczycie hossy SKOTAN po 400 zł czy HUTMEN po 140 zł to czy to jest wina
    Karkosika ???

  • 12. Data: 2010-04-07 07:22:58
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ\(Dominik\) <d...@s...pl> napisał(a):

    Nie mam szacunku, ponieważ w mojej opinii wiele spółek dmuchał przez
    spółdzielnie.

  • 13. Data: 2010-04-08 12:00:57
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    Dmuchanie kursów przez spółdzielnie to zmowa inwestorska i manipulacja.
    Dowodów na zmowę i manipulację nie znajdziesz póki ktoś ze spółdzielni nie
    zacznie sypać, tak jak nie znajduje dowodów KNF.

    Ja nie piszę o łykaniu przez tłum wydmuchiwanych papierów, tylko o sam
    sposób dmuchania.
    Dysponując kapitałem i prasą oraz kilkoma "żołnierzami" z palcami na enterze
    można zrobić ze spółkami różne cuda, ja o tym mówiłem, myślałem że to
    pojmiesz szybciej.

    Zobaczymy, może przy okazji sprawy Patrowicza KNF się wykaże.

    Działalność biznesowa Karkosika to jest inna sprawa, ale ja o tym w ogóle
    nie pisałem, niestety nie zauważyłeś.

    Mnie to nie interesuje czy zrobisz sobie z niego bożka czy nie, ale siedzisz
    trochę w świecie giełdowych baśni i nie do końca zrozumiałeś to o czym
    pisałem. Ja o zupie, Ty o ...

    DJ

  • 14. Data: 2010-04-08 15:03:09
    Od: macieks <m...@g...com>

    Dmuchanie przez duże 'D'

    Powered by GS

    http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,7744524,S
    zefowie_banku_Goldman_Sachs_tlumacza_sie_inwestorom_
    .html

  • 15. Data: 2010-04-08 19:15:53
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Kwi, 17:03, macieks <m...@g...com> wrote:
    > Dmuchanie przez duże 'D'
    >
    > Powered by GS
    >
    > http://gospodarka.gazeta.pl/Gielda/1,85951,7744524,S
    zefowie_banku_Gol...

    Odnośnie całego artykułu.
    Cały tekst z Przekroju
    http://www.scribd.com/doc/25869335/The-Great-America
    n-Bubble-Machine-w-wersji-polskiej

    Forma bardziej przystępna do czytania (chociaż portal jak dla mnie,
    nie teges:)
    http://www.rodaknet.com/rp_art_4653_czytelnia_taibbi
    _goldman_sachs.htm

    Polecam to w szczególności fundamentalistom, ja na szczęście używam
    wykresu i AT.
    Nie zapomnę długo tych bzdur odnośnie peak oil i cen ropy w 2008.

    Albo się gra z big guys, albo można wskazać winnego swoich
    niepowodzeń.

  • 16. Data: 2010-04-09 07:55:32
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    DJ \(Dominik\) <d...@a...pl> napisał(a):

[...]

    Akcentujemy zupełnie różne sprawy stąd różnice w naszej ocenie.
    Ja nie występuję jako rzecznik R.Karkosika i nie jestem jego szczególnym fanem.
    Jednak zaszeregowanie przez Ciebie jednego z największych inwestorów
    indywidualnych na GPW jako spekulanta, który przez spółdzielnię pompuje kursy
    akcji jest co najmniej kontrowersyjne.

    Powtarzam, to jest przede wszystkim inwestor, który stworzył i kontroluje
    kilka firm i to jest istotą rzeczy.
    Nie myl realnej działalności biznesowej gospodarczej prowadzonej przez takich
    ludzi jak Karkosik ze sprzedawaniem i kupowaniem akcji.
    To jest inna bajka i dziwne, że tego nie potrafisz zrozumieć.