    From: "Adam" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: szanse młodego małżeństwa na dom?
    Date: 1 May 2006 14:23:00 +0200

    Witam.
    Wszystkich wypowiadających się tutaj znawców tematu chciałbym zapytać jakie są
    możliwości otrzymania kredytu na zakup mieszkania?
    Ja mam umowę na czas nieokreślony z zarobkami ok.1700 zł netto, oprócz tego
    jestem na umowie-zleceniu w innym miejscu z dodatkowymi ok.500-600/m-c. Nie wiem
    czy ma to jakiś wpływ na decyzję banku, bo nie daje to oficjalnej pewności
    stałego dochodu (choć ja mam pewność,że ta sytuacja utrzyma się dość długo..).
    Moja żona również pracuje, i od lipca ma przejść na umowę stałą-jej dochód
    wynosi 1000 zł netto, a poza tym również ma dodatkową umowę na zlecenie w
    wysokości 500/m-c (choć uważamy,że wytrzyma tam może jeszcze najwyżej rok..).

    Czy ktoś pomógłby nam ocenić nasza zdolnośc kredytową?
    Marzymy o kredycie w wysokości ok 170.000, sami posiadamy ponad 10.000 własnych
    oszczędności, jednak wolelibyśmy je zainwestować w wyposażenie mieszkania już po
    jego zakupie niż włożyć je w sam zakup.

    Jeśli ktoś to przeczyta i mógłby na pomóc to prosimy o propozycje kredytów i
    banków które je prowadzą-czy opłaca się jeszcze myśleć o CHF czy PLZ, bo podobno
    od lipca CHF będą utrudnione a dopiero wtedy żona przechodzi na "pewną" umowę..