  • 11. Data: 2013-06-25 23:38:05
    Temat: Re: tablet w IDEA za lokatę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr" kq8tvn$f96$...@n...vectranet.pl

    > Czy ktoś się orientuje jakie są zasady?
    > Niby podają że lokata a nie żadne struktury.

    Tablet kosztuje w sklepie 555 pln -- na ile ta lokata?

    http://www.krsystem.pl/samsung_galaxy_tab_2_p3110_8g
    b_gtp3110-item-19109.html

    10% od 5500 pln to właśnie tablet. Jeśli lokata na 24 miesiące -- to niemal na
    granicy, bo Meritum daje chyba 4.5% na 24 miesiące, ale jeśli na 36 miesięcy,
    to raczej kiepska zabawa -- około 3.3% rocznie po Vincencie chyba, czyli około
    4.07% rocznie przed Vincentym, ale z kapitalizacją pod koniec okresu lokaty.

    4.1% mam teraz w Meritum, 4% w mille i chyba 3.6% w Optimie.
    Ale w Optimie mam na żądanie, a i w Meritum nie jest źle, bo
    kilka razy w miesiącu mogę pobrać mając kilka kont. IMO inną
    ma wartość pieniądz gotowy do wydania niemal w każdej chwili
    a inną pieniądz zamrożony na kilka lat.

    Sam tablet niemal nieprzydatny, bo bez 3G...
    Ciekawe, czy ma GPS, ale jeśli ma być używany
    razem ze smartfonem, to już nie jest istotne. ;)

    Można nawet zachwalać -- smartfon możesz umieścić w hermetycznej puszce nad
    samochodem, gdzie masz lepszy zasięg i 3G, i GPS, a tablet będzie trzymała
    na kolanach siedząca obok ciebie, ale IMO to nie ma sensu!!!!!!!!!........

    IMO sens ma Sony Xperia Z, ale IMO ma zbyt wysoki index pln. ;)

    http://tablety.komorkomania.pl/2013/06/10/sony-xperi
    a-tablet-z-pierwsze-wrazenia-2

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'