  • 1. Data: 2004-08-28 10:23:38
    Temat: tanie konto z dostępem tradycyjnym ?
    Od: "PERONIK" <a...@z...net.pl>

    Potrzebuję założyć najtańsze konto osobiste bez regularnych wpływów i z
    minimalnymi opłatami, za to z dostępem do wypłat w kasie - już mam mbank,
    ale potrzebuję parę razy w roku wypłacić wiekszą kwotę w kasie.

    z góry dzięki za pomoc

    Adam

  • 2. Data: 2004-08-28 18:45:07
    Temat: Re: tanie konto z dostępem tradycyjnym ?
    Od: "Aśka" <j...@o...pl>

> [...]
    > minimalnymi opłatami, za to z dostępem do wypłat w kasie - już mam mbank,
    > ale potrzebuję parę razy w roku wypłacić wiekszą kwotę w kasie.

    Polecam konto Xelion - internetowe i tradycyjne - wypłaty w bankomatach sieci
    pekao sa i euronet darmowe, przelewy internetowe darmowe, wypłaty i wpłaty w
    kasach banku /wszystkie oddziały na terenie kraju/Pekao sa bez prowizji.
    Opłata miesięczna za prowadzenie konta tylko 4 zł. Jeśli jesteś
    zainteresowany - skontaktuj sie ze mna na prywatny mail. Pozdrawiam - Joaska