  • 21. Data: 2008-12-29 23:12:14
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z tego co piszesz łatwiej iść do oddziału...
    > W moim przypadku po zablokowaniu konieczne bylo wydanie nowej koperty
    > z hasłem, więc i tak potrzeban wizyta w oddziale.

    specjalnie tam nie pójdę, ale jak będę miał do załatwienia inną sprawę
    to zapodam sobie 2 piwa i pójdę pogadać...inaczej chyba nie dam rady
    tego załatwić

    ps
    pracownicy w oddziałach NIE widzą kont kk, też muszą dzwonić, aby się
    czegoś dowiedzieć...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2008-12-30 13:53:24
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    no i dodzwoniłem się po nie wiem jak długim oczekiwaniu, ale oprócz
    załatwienia swojej sprawy złożyłem reklamację i domagam się zwrotu kosztów
    jakie poniosłem w związku z tym, że tak długo nie udawało mi się do banku
    dodzwonić!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2008-12-30 17:39:56
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > witam
    > jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    > po naście minut i NIC!
    > a nie dostałem wyciągu z kk więc nie wiem ile i kiedy mam spłacić ;-/
    jeżeli muszę tam dzwonić to przed 7 rano...
    jaki bank, taka infolinia...

  • 24. Data: 2008-12-30 20:23:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > jeżeli muszę tam dzwonić to przed 7 rano...
    > jaki bank, taka infolinia...

    ichni pracownik powiedział, że największa obsada jest po godz. 14.00,
    ale czy też wtedy najwięcej ludzi nie dzwoni?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2008-12-30 22:09:10
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 08:17:23 -0800 (PST), k...@o...pl napisał(a):

    > spotkałem się ostatnio w fajnym automatem w jednej firmie który
    > informował który jesteś w kolejce:)

    tak, trochę droższe centrale telefoniczne mają taką opcję.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

  • 26. Data: 2008-12-31 09:25:24
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Gru, 23:09, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

> [...]
    > Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    > Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    > Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.

    Wczoraj ok 15 dzwoniłem do Citi zapytać o konkurs z Mini Cooperem i
    połączyłem się po pierwszym sygnale więc jak widać da się zrobić dobrą
    infolinię.

    --
    Pozdrawiam,
    Erazmus

  • 27. Data: 2008-12-31 09:58:34
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 17:02:48 +0100, RobertS napisał(a):

    > jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    > po naście minut i NIC!

    To ja pochwalę Polbank.
    Coś mnie wczoraj naszło przenieść 2 karty do Polbanku. Przedzwoniłem
    wracając z pracy do domu (wyjątkowo wracałem pieszkom, nie rowerkiem),
    połączyłem się od 1 strzału (nawet 3 sekund nie czekałem).

    Raz-dwa przełączyli mnie do obsługi kredytów. Pogadałem z przemiłą
    dziewczyną, powiedziałem, że mam za dużo kart i chętnie 2 przeniosę do
    Polbanku, a jeszcze chętniej: podłączę przenoszony limit do posiadanej
    już Polbank Dzieciom.
    Odebrała ode mnie dane w celu weryfikacji. Po godzince oddzwoniła,
    zaoferowała limit kredytowy, od którego aż mi się w głowie zakręciło.
    Okazało się, że nawet nie muszę przenosić żadnych kart, nawet po
    zaokrągleniu w górę mieszczę się we wszelkich -- moich oraz ich --
    oczekiwaniach.

    Chciała do mnie przysłać kuriera już 2 stycznia, ale powiedziałem, że się
    nie wyrobię z papierami (Polbank już żąda zaświadczeń z pracy nawet przy
    przenoszeniu karty).

    Naprawdę jestem pod wrażeniem. Co z tego, że mBank ma internet i fajne
    wnioski w sieci, skoro ludzie tygodniami czekają na karty.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 28. Data: 2009-01-02 08:06:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chciała do mnie przysłać kuriera już 2 stycznia, ale powiedziałem, że się
    > nie wyrobię z papierami (Polbank już żąda zaświadczeń z pracy nawet przy
    > przenoszeniu karty).

    to nie kurier tylko pracownik banku przyjedzie i zbyt mocno się nie
    ciesz, bo może się jeszcze okazać, że "wewn. regulamin banku nie
    przewiduje karty dla tego rodzaju klienta" = miałem tak kiedyś, ale jak
    poprosiłem o wyższym limit to od razu kartę dostałem

    > Naprawdę jestem pod wrażeniem. Co z tego, że mBank ma internet i fajne
    > wnioski w sieci, skoro ludzie tygodniami czekają na karty.

    dopytaj się o to kiedy kończy Ci się okres rozliczeniowy i nie zapomnij
    spłacić (nawet jak bank nie prześle zestawienia)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 29. Data: 2009-01-02 08:17:47
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 02 Jan 2009 09:06:19 +0100, RobertS napisał(a):

    > dopytaj się o to kiedy kończy Ci się okres rozliczeniowy i nie zapomnij
    > spłacić (nawet jak bank nie prześle zestawienia)

    Ja już umiem sprawdzać kartę Polbanku w internecie ;-)

  • 30. Data: 2009-01-02 08:39:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja już umiem sprawdzać kartę Polbanku w internecie ;-)

    ale tam niewiele widać...ja w tym celu musiałem nawet odnaleźć IE w
    swoim kompie

    w każdym razie reklamacje czekają na rozpatrzenie, zobaczymy jak bank
    się zachowa

    --
    pozdrawiam
    RobertS