  • 11. Data: 2008-12-29 21:43:53
    Temat: Re: telefon do Polbanku - kiedy?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 22:21:48 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Jak poprosił o dostęp to ma. Oddział powinien mieć koperty z hasłami i
    > załozyć dostęp od ręki.

    Sęk w tym, że nie zawsze w Polbanku o tym informują. Mnie obsługiwał taki
    mruk, że dopiero z tej grupy dowiedziałem się, że można iść po te
    kopertki.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2008-12-29 21:51:30
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 29 Dec 2008 21:43:53 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Sęk w tym, że nie zawsze w Polbanku o tym informują. Mnie obsługiwał taki
    > mruk, że dopiero z tej grupy dowiedziałem się, że można iść po te
    > kopertki.

    No mi zaproponowano (i od razu zrobiono) jak przyszedłem się dopytać kiedy
    mogę się spodziewać karty pocztą (oddział miałem po drodze z pracy). Ale
    przy składaniu wniosku też mnie informowano, że dostęp mogę mieć.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2008-12-29 22:33:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No mi zaproponowano (i od razu zrobiono) jak przyszedłem się dopytać kiedy
    > mogę się spodziewać karty pocztą (oddział miałem po drodze z pracy). Ale
    > przy składaniu wniosku też mnie informowano, że dostęp mogę mieć.

    Już wyjaśniam. Mam w Polbanku konto, ale z bankowości elektronicznej nie
    korzystam. Ten system pokonał mnie już na wstępie. Bank wysyła mi co
    miesiąc wyciąg z konta (zawsze dochodzi) i myślałem (mój błąd), że w
    przypadku zestawień dot. kk będzie tak samo, ale nie.

    Dodzwonić się nie mogę (próbowałem kilka razy i po 20-30 min,
    oczekiwania wymiękam), ale napisałem e-mail i właśnie dostałem odp.

    "Uprzejmie informuję, że w celu uzyskania informacji na temat produktów
    konieczna jest weryfikacja klienta, możliwość taka występuje jedynie
    podczas kontaktu z infolinią pod numerem: 0 801 822 822; 022 3 822 822."

    Tylko, że w emilu napisałem, że w żaden sposób nie mogę się dodzwonić!!!
    Skoro ja nie mogę się dodzwonić to może ktoś z banku zadzwoni do mnie?
    Ciągle dzwonią z jakimiś pierdołami, ale jak potrzebuję się skontaktować
    to NIE.

    Ten bank to jakaś mega porażka!!! Karta fajna, ale reszta....szkoda gadać.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-12-29 22:45:03
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 23:33, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > miesiąc wyciąg z konta (zawsze dochodzi) i myślałem (mój błąd), że w
    > przypadku zestawień dot. kk będzie tak samo, ale nie.
    Załatw sobie ten dostęp internetowy, nie jest taki tragiczny, 10 lat
    temu by uszedł w tłumie;)

    Mi działa, wolno, ale pare najwazniejszych spraw da sie załatwić,
    trzeba tylko pamietać o ograniczeniach systemu
    typu nie wysyłanie przelewów po 18.

    do sprawdzenia salda czy kwoty do spłaty wystarczy dowolna
    przeglądarka i nie trzeba się bawić certyfikatami.

    Wygodnie też ustawić sobie automatyczną spłatę KK z KO.

  • 15. Data: 2008-12-29 22:57:39
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):
    > jak w temacie, kiedy jest szansa, aby się dodzwonić....próbuję, czekam
    > po naście minut i NIC!

    Ja mam na Skype wykupiony Abonament-Kraj, więc dzwonię na 0 22 .. leci sobie
    muzyczka i po jakimś tam czasie ktoś odpowie. Warto mieć PIN do obsługi
    telefonicznej i zweryfikować się na IVR, wtedy połączenie z konsultantem
    następuje szybciej.

    --
    Sinus

  • 16. Data: 2008-12-29 22:57:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Mi działa, wolno, ale pare najwazniejszych spraw da sie załatwić,
    > trzeba tylko pamietać o ograniczeniach systemu
    Miałem aktywny dostęp, ale FF nie obsługuje ichnich certyfikatów = nie
    działa. Czy coś się zmieniło?

    > do sprawdzenia salda czy kwoty do spłaty wystarczy dowolna
    > przeglądarka i nie trzeba się bawić certyfikatami.
    Tak, próbowałem się zalogować, ale wygląda na to, że mam zablokowany
    dostęp, aby odblokować również musiałbym zadzwonić.

    > Wygodnie też ustawić sobie automatyczną spłatę KK z KO.
    Na KO w Polbanku mam jakieś 0,07 zł i nie zamierzam wpłacać tam więcej.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    teraz znowu wisiałem na tel. przez kilkanaście-, dziesiąt minut,
    zadzwoniłem na 801 822 000, numer o tyle lepszy, że od razu łączy z
    konsultantem, ale mnie nie połączył z nikim ;-(

  • 17. Data: 2008-12-29 23:04:42
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Sinus pisze:

> [...]
    > muzyczka i po jakimś tam czasie ktoś odpowie. Warto mieć PIN do obsługi
    > telefonicznej i zweryfikować się na IVR, wtedy połączenie z konsultantem

    Mam dokładnie odwrotne doświadczenia. Po zalogowaniu w IVR wisiałem x
    razy po -dziesiąt minut i nic, a bez zalogowania poszło po paru
    minutach. Logowanie do IVR nie jest potrzebne w momencie rozmowy z
    konsultantem, oni i tak muszą weryfikować od nowa.

  • 18. Data: 2008-12-29 23:06:23
    Od: Bęc <b...@w...pl>

    RobertS pisze:

> [...]
    > miesiąc wyciąg z konta (zawsze dochodzi) i myślałem (mój błąd), że w
    > przypadku zestawień dot. kk będzie tak samo, ale nie.

    Bo tak jest, tylko wiesz, teraz swieta sa, do mnie dotarł 17 dni po
    wystawieniu. Dlatego mimo wszystko dostep www sie przydaje.

  • 19. Data: 2008-12-29 23:10:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > muzyczka i po jakimś tam czasie ktoś odpowie. Warto mieć PIN do obsługi
    > telefonicznej i zweryfikować się na IVR, wtedy połączenie z konsultantem

    jakiś czas temu zadzwoniłem, aby zapytać odnośnie dnia, w którym kończy
    się okres rozliczeniowy, połączenie nastąpiło, po dość "krótkim" czasie
    (ok. 10 min.), mam PIN do obsługi tel., ale mi nie działa, jest bla bla
    bla i wpisz pierwszą i trzecią cyfrę, wpisuję (mając kartkę przed nosem)
    i "kod niepoprawny"

    jak się wreszcie dodzwoniłem to konsultant powiedział, że PINy
    rozesłali, ale ta opcja nie jest jeszcze aktywna!!!???

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 20. Data: 2008-12-29 23:10:40
    Od: k...@o...pl

    On 29 Gru, 23:57, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > Miałem aktywny dostęp, ale FF nie obsługuje ichnich certyfikatów = nie
    > działa. Czy coś się zmieniło?
    chyba nie, nawet nie sprawdzałem.
    Mam też IE pod linuksem, ale także tylko sie logowałem, nie wiem czy
    działa w takim układzie(linux+wine + IE) certyfikat.
    Jeśli na koncie nic nie trzymasz=nie robisz przelewów to mozesz olac
    certyfikat i sprawdzać tylko podgląd on-line firefoxem czy czymś tam
    innym.

    > Tak, próbowałem się zalogować, ale wygląda na to, że mam zablokowany
    > dostęp, aby odblokować również musiałbym zadzwonić.
    Z tego co piszesz łatwiej iść do oddziału...
    W moim przypadku po zablokowaniu konieczne bylo wydanie nowej koperty
    z hasłem, więc i tak potrzeban wizyta w oddziale.