eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiteofania w pkobp ;)teofania w pkobp ;)
  • X-Received: by 10.157.4.119 with SMTP id 110mr1123947otc.11.1478190284691; Thu, 03
    Nov 2016 09:24:44 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.4.119 with SMTP id 110mr1123947otc.11.1478190284691; Thu, 03
    Nov 2016 09:24:44 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer01.iad
    !feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n6no587751qtd.0!news-out.
    google.com!z32ni1274qtc.1!nntp.google.com!n6no587747qtd.0!postnews.google.com!g
    legroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 3 Nov 2016 09:24:44 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.148.84;
    posting-account=QNgqjgoAAADRyBKEW0Jt8EMdqYG7bFw9
    NNTP-Posting-Host: 94.254.148.84
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: teofania w pkobp ;)
    From: n...@p...pl
    Injection-Date: Thu, 03 Nov 2016 16:24:44 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3144
    X-Received-Body-CRC: 918154016
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:627069
    [ ukryj nagłówki ]

    znalezione w internecie: może to prawda a może ktoś to wymyślił,
    w każdym razie historyjka mnie się spodobała :) więc wklejam

    <wklejka>
    tytułem wprowadzenia: nie wiem czy jest to zgodne czy niezgodne z ustawą o ochronie
    danych osobowych, ale faktycznym standardem organizacyjnym największej polskiej
    instytucji finansowej jest, że kiedy pracownik musi w sprawie dotyczącej klienta
    zatelefonować do innej komórki organizacyjnej, to nie mówi "przyszedł klient i..."
    tylko posługuje się nazwiskiem klienta "przyszedł pan kowalski i...";

    ma to służyć temu żeby klient czuł że jest w tym banku "czymś więcej niż tylko
    numerkiem"... ale czasami rodzi to zupełnie nieoczekiwane przezabawne skutki...

    przede mną w kolejce stał pan o pięknym nazwisku oznaczającym nazwę drzewa, pan Buk.
    I w jego sprawie pracownica banku dzwoniła "wyżej" żeby ustalić co ma zrobić w jego
    sprawie. "przyszedł do mnie pan Buk i...",

    a po drugiej stronie słychać zdenerwowany głos: "co ty pierdolisz?! Pan Bóg do Ciebie
    przyszedł?! A archanioła Michała oraz Matkę Boską też ze sobą przyprowadził?! Powiedz
    mu że nasz bank nie prowadzi rachunków dla podmiotów pozaziemskich!"

    po chwili sprawa brzmienia nazwiska została wyjaśniona i rozmówca po drugiej stronie
    linii zrozumiał że nazwisko nawiązuje do drzewa a nie do religii, ale co się
    uśmialiśmy to nasze... Normalnie Bareja by tego nie wymyślił...

    Przy okazji okazało się że pan Buk nie jest smutasem ale ma normalne zdrowe poczucie
    humoru i także śmiał się tego nieporozumienia...

    Pracownica banku tłumacząc się klientowi zaczęła od wykrzyknika "o, Boże!" a klient
    na to: "nie jestem Bogiem, jestem drzewem..." ;)
    <koniec wklejki>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1