  • 21. Data: 2010-06-10 18:18:49
    Temat: Re: to KLIENT teraz płaci intercharge?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-06-10, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    [...]

    > Ale w wyszukiwarce widzisz cene bazowa, oczywiscie moze sie zdazyc ze jakis
    > sklep bedzie mial cene bazowa do ktorej bedzie przyslugiwal rabat za
    > platnosc przelewem, ale w wyszukiwarce bedzie widoczna ta cena bazowa,
    > WYZSZA, przez co produkt tego sklepu spadnie na nizsza pozycje, przez co
    > bedzie mial mniejsza szanse na zakup, rozumiesz?

    A widzisz w tej wypasionej wyszukiwarce czy dany sklep obsługuje płatność
    kartą? Bo jak dotychczas, to te najtańsze po prostu akceptowały tylko
    przelew i tyle.

    Czyli co:
    - tylko przelew = dobrze
    - ta sama cena za przlew + wyższa w przypadku płatności kartą = źle
    ?

    Dziwne rozumowanie :)

    > Sa klienci ktorzy sprawdzaja organoleptycznie koszty zakupu, sprawdzaja czy
    > sa rabaty ok, i wtedy do nich pasuje Twoj sposob rozumowania, ale pewnie
    > znaczna wiekszosc wchodzi na wyszukiwarce i wybiera najtansza pozycje w
    > wyszukiwarce, a najtansza to bedzie zdecydowanie ta bez mozliwosci rabatu
    > juz...

    I co robią jak nie ma płatności kartą? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2010-06-10 18:26:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-06-10, badzio <b...@g...com> wrote:

    [...]

    > Jesli wchodze do sklepu (niewazne czy wchodze osobiscie do reala czy
    > wirtualnie na allegro) i widze cene to zakladam ze jest to maksymalna
    > cena za produkt (+ ewentualnie cena za przesylke). Jesli przy placeniu
    > okaze sie 'ale przy platnosci karta bedzie +2%' to humor mi sie
    > popsuje (i pewnie zrezygnuje z zakupu). kwestia psychologiczna - wole
    > byc mile zaskoczony ewentualnym rabatem od ceny 'na metce' niz byc
    > niemile zaskoczony podwyzka tejze ceny

    Nie zaczynajmy prosze od "jeśli".
    Założenia były, że polityka informacyjna sklepu jest bez zarzutu.
    Można np. sobie wyświetlić od razu ceny dla płatności kartą, jeszcze
    przed wrzucaniem do koszyka. To co za różnica jak się to nazwie
    rabat, czy prowizja za płatność kartą?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2010-06-11 05:43:19
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 10 Cze, 20:26, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2010-06-10, badzio <b...@g...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie zaczynajmy prosze od "jeśli".
    > Założenia były, że polityka informacyjna sklepu jest bez zarzutu.

    Przeoczylem to zalozenie :)

    > Można np. sobie wyświetlić od razu ceny dla płatności kartą, jeszcze
    > przed wrzucaniem do koszyka. To co za różnica jak się to nazwie
    > rabat, czy prowizja za płatność kartą?

    Jesli faktycznie biorac towar 'do reki' znam roznice w cenie w
    przypadku platnosci karta i gotowka/przelewem to nie ma znaczenia.