  • 71. Data: 2004-09-23 13:15:09
    Temat: Re: transakcje sprzed 1,5 roku...
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 14:51:59 +0200, Artur Czeczko
    <a...@c...mrowisko.one.pl> napisał:

    > Rozumiem, że do pozostałych operatorów masz bezgraniczne zaufanie ;-)

    Nie - ale płatności idą przez bank wiec co za problem dostarczyć wyciąg?
    ;-)
    --
    JaKi

  • 72. Data: 2004-09-23 13:15:54
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 15:07:40 +0200, MarcinB
    <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl> napisał:

    > A zwłaszcza do firmy "telekomunikacjapolskateledwa", jak sądzę...

    Źle sądzisz ;-)))))) Tepsa, ale jak mi ją by odłączyli to bym nie płakał
    ;-)

    --
    JaKi

  • 73. Data: 2004-09-23 18:01:19
    Temat: Re: [OT] Re: transakcje sprzed 1,5 roku...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-23 15:10, kiedy maciej napisał(a) co
    następuje:
    > chyba Durkheima ?

    Może i tak, chociaż to było dawno i dobrze nie pomnę. Ale wiem, że na
    imię miał cóś jakoś tak zagranicznie zdaje się Émile, a ksiunżka była
    nazwana tyż przedziwnie De la division du cośtam
    A tak poważnie: czy tbie nigy nie zdażyo się lierki przeocyć?

  • 74. Data: 2004-09-23 18:46:08
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 12:59:09 +0200, yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    wklepał(-a):

    >Nie wiem. Iż, albowiem, że (jak powiadał klasyk) związek nasz sięga
    >czasów, gdy gwarancje można było dostać na ocet, turecką herbatę
    >"Tumurcuk", albo groszek w puszkach. Potem groszek zanikł...
    >Innymi słowy, nigdy nie próbowałem o to dbać. Za to umiem zaprogramować
    >magnetowid. What a MCP (male chauvinistic pig) I am!
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Niektórzy twierdzą, że to Microsoft Certified Professional. :->

  • 75. Data: 2004-09-23 18:48:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-23 20:46, kiedy Sławomir Szyszło
    napisał(a) co następuje:

    > Niektórzy twierdzą, że to Microsoft Certified Professional. :->

    To poniekąd ich problem, nieprawdaż? Widać czytali inne książki (o wiele
    czytali).

  • 76. Data: 2004-09-23 19:31:03
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>

    > Posiada kilka kart + karty dmowników. Moge Ci jesli tylko slip bedzie
    > jeszcze czytelny odszukac slipa z przed kilku lat jakby byla tak potrzeba
    > ;-) (ulozone datami, wg typu karty, po zakonczeiu roku pakowane i
    > odkladane ;-))

    jedni zbieraja znaczki, inni slipy...

    ja po prostu weryfikuje z wyciagiem..
    i na biezaco via inet..

    pozdro
    SirmarK

  • 77. Data: 2004-09-23 21:07:10
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Macie zdrowie. Ja to kwity zbieram tylko po to, zeby raz na pol roku,
    > jak juz sie nie mieszcza w duzej kopercie (razem z innymi smieciami
    > zawierajacymi jakiekolwiek moje dane identyfikacyjne) wrzucic je do
    > kominka. Wyciagi przestalem szczegolowo sprawdzac pare lat temu. Teraz
    > rzuce okiem i po sprawie.

    Hurra, juz myslalem ze nikt nie robi tak jak ja (pali slipy i inne
    papiery z danymi w kominku :-)))

  • 78. Data: 2004-09-24 08:16:15
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia 23 Sep 2004 08:27:57 +0200, Jacek <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    > Kiedyś miałem transakcję na 19.99 zł z siakiegoś Abercośtamniepamiętam
    > Warszawa.
    > W Warszawie w tym okresie nie byłem, Aber... nic mi nie mówił.
    > Zadzwoniłem do banku - niczego się nie dowiedziałem.
    > Zadzwoniłem na informację telefoniczną - jak wyżej.
    > Zagooglałem - jak wyżej.
    > Panorama Firm - jak wyżej.
    >
    > Dopiero po kilku dniach mnie olśniło - to musiał być Media Markt i
    > faktycznie był ;-)

    E to ja kiedyś miałem przygodę z jeszcze BZ nim mu sie dodaly WBK do nazwy
    ;-) Na wyciągu transakcja "Kwiaciarnia Warszawa" a kolejna pozycja "Zwrot
    Kraków" ;-) Panienka na początku mi wmawiała, że może przekazłąem komuś
    kartę, złożyłem reklamację, ponowiłem reklamację 5. razy - do dziś nie
    dostałem odp. co to było ;-)

    --
    JaKi

  • 79. Data: 2004-09-24 09:20:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Wilczek napisał:

    > Hurra, juz myslalem ze nikt nie robi tak jak ja (pali slipy i inne
    > papiery z danymi w kominku :-)))

    Hehehe

    Bartol

  • 80. Data: 2004-09-25 10:32:36
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004 15:10:54 +0200, maciej <k...@c...to.waw.pl>
    wrote:

    >chyba Durkheima ?
    a google znajduja i tak i tak :) znaczy blad czesty jest :)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?