  • Data: 2002-12-05 14:13:10
    Temat: trzy prośby do złotej rybki...
    Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    I) W lutym 2003 roku kończę okres posiadania kredytu hipotecznego w dwuletnim
    okresie w stawce stałej. Od 1.03. 2003 mogę:
    1. pozostać na następne dwa lata w stawce stałej obecnie 9.05%
    2. "przejść" do stawki zmiennej, obecnie 9.90%

    II) Mogę również przewalutować ten kredyt, oferta mojego banku jest następująca
    (podaję za bankiem choc nie wszystko rozumiem):
    1. USD marża 4% LIBOR 1.42%
    2. Euro marża 4.5% LIBOR 3%
    3. CHF marża 4.5% LIBOR 0.73%

    III) Może inne propozycje lub opinie?

    - kwota do spłaty kredytu 28 000 PLN
    - spłata kredytu wraz z odsetkami w dniu 31.01.2009

    Jesli ktoś znający problemy bankowosci zechciałby zabawic się w złotą rybkę i
    mógł poprzeć swoje wywody oszacunkowe kwoty raty będę szczerze zobowiązany,
    a wszystkim czytającym ten post życzę WESOŁYCH świąt