  • 11. Data: 2010-11-23 20:38:25
    Temat: Re: typ przelewu w Multi - o co chodzi?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Pewnie użyją cennika BC. Trochę mnie martwi ta integracja mBanku i BC w
    > kontekście obsługi mTransferu, ale poza tym to rewelacyjna sprawa jak
    > dla mnie. Czyżby mBank znowu zaczynał być pionierem?

    i Multi też ;-)
    ciekawa jaka będzie cena?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-11-24 15:25:43
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > i Multi też ;-)
    > ciekawa jaka będzie cena?

    Zapewne zbliżona do https://bluecash.pl/info/cennik
    Ile razy zachodzi potrzeba korzystania z BlueCash ? Sporadycznie - wtedy
    opłaca się płacić.

  • 13. Data: 2010-11-24 15:31:42
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > ciekawa jaka będzie cena?

    Koszmarnie wysoka.
    Np. 1 zł za głupi 1gr przelew, czy 5PLN za 5kPLN
    Zrobić takich 20 codziennie to pochłonie średnią pensję krajową
    Dla 4zł czytelnicy tej grupy opluwają i opuszczają bank

  • 14. Data: 2010-11-24 16:02:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości grup

    > Koszmarnie wysoka.
    > Np. 1 zł za głupi 1gr przelew, czy 5PLN za 5kPLN
    > Zrobić takich 20 codziennie to pochłonie średnią pensję krajową
    > Dla 4zł czytelnicy tej grupy opluwają i opuszczają bank

    Po pierwsze prowizja jest niższa niż w przypadku Sorbnetu do całkiem sporej
    granicznej wysokości przelewu. Usługa jest szybsza niż Sorbnet i jest
    całkowicie onlajnowa, z czym w przypadku Sorbnetu jest tragicznie. IMO
    poziom prowizji BC w stosunku do tego co oferuje jest jak najbardziej ok, ja
    zaakceptowałbym nawet znacznie wyższe prowizje.

    Po drugie taka możliwość może być w pewnych przypadkach kluczowa, np. w
    przypadku zapomnienia o spłacie karty, pomyłki w kwocie przelewu i groźbie
    wypadnięcia z grace periodu czy tam jakiejś spłaty raty. Wtedy "po drugiej
    stronie" mogą być setki złotych potencjalnej straty.

  • 15. Data: 2010-11-24 17:38:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > groźbie wypadnięcia z grace periodu czy tam jakiejś spłaty raty. Wtedy
    > "po drugiej stronie" mogą być setki złotych potencjalnej straty.

    w wypadkach takich o jakich piszesz ta usługa z pewnością się przyda,
    poza tym dobrze mieć taką opcję, nawet na tzw. czarną godzinę ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2010-11-24 17:53:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > w wypadkach takich o jakich piszesz ta usługa z pewnością się przyda, poza
    > tym dobrze mieć taką opcję, nawet na tzw. czarną godzinę ;-)

    Kolejna możliwa sytuacja, w jakiej może się to przydać, to konieczność
    wyciagnięcia większej ilości gotówki z bankomatu, przekraczającej limit
    karty spiętej z rachunkiem, na którym mamy środki. Przy użyciu tego
    rozsyłamy środki na pozostałe swoje rachunki i używamy kart podpiętych do
    tych innych rachunków.

    Jak dla mnie BRE detaliczne mocno zapunktowało, że to wprowadzają, choć
    "odpowiedzialność" za dotarcie przelewu pozostaje nadal po stronie BC. Nie
    zmienia to faktu, że taka współpraca z BRE dodatkowo zwiększa wiarygodność
    Blue Media S.A.

  • 17. Data: 2010-12-09 09:43:26
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Po pierwsze prowizja jest niższa niż w przypadku Sorbnetu do całkiem
    > sporej granicznej wysokości przelewu. Usługa jest szybsza niż Sorbnet i
    > jest

    Graniczna Sorbnetu nie istnieje
    Graniczna BlueCash jest 5000 zł
    Gdyby ktoś przelał miliony BlueCash by zwiędl:-)