  • Data: 2007-04-25 17:43:04
    Temat: ubezpieczenie 20% kosztów inwestycji
    Od: zbyszek szalbot <z...@s...homedns.org> szukaj wiadomości tego autora

    Drodzy,

    Bardzo proszę o pomoc/wyjaśnienie.

    Ponieważ musiałem zaciągnąć kredyt na 100% kosztów nieruchomości,
    zmuszony byłem do ubezpieczenia tych 20%, które powinny być moim wkładem
    własnym. Wkład ubezpieczony jest na 5 lat, w czasie których mam czas na
    spłacenie brakującego wkładu własnego.

    I tutaj zaczyna się mój dylemat. Te 20% liczę od kwoty kredytu (200K)
    czy też od rzeczywistych jego kosztów (czyli ok. 400K)? Bo teraz
    zaczynam się zastanawiać, czy płacąc normalnie raty dam radę spłacić te
    20% w ciągu pięciu lat?

    Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc. Jeśli to ułatwi sprawę,
    brałem kredyt hipoteczny w PKO BP.

    Zbyszek