  • 1. Data: 2006-12-04 09:18:15
    Temat: ulga kredytowa (odsetki) a fuzja banklow
    Od: "Robert " <c...@W...gazeta.pl>

    Witam forumowiczow -

    od jakiegos czasu nurtuje mnie pytanie: co, jezeli zalapalem sie na tzw ulge
    odsetkowa od kredytu mieszkaniowego (mam ja juz 3 lata)? Czy po fuzji PKO SA -
    BPH, jezeli zostane w "nowym" banku (PKO SA) to bede miec podstawy prawne
    (prawdopodobnie Umowa o kredyt bedzie aneksowana - nowy bank?)do korzystania
    z ulgi (odliczania czesci odsetek od podatku)? Czy bedzie to traktowane jako
    zupelnie nowa umowa?

    bede wdzieczny za odpowiedz/sugestie

    robert.

  • 2. Data: 2006-12-04 12:07:22
    Temat: Re: ulga kredytowa (odsetki) a fuzja banklow
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert wrote:
> [...]
    > z ulgi (odliczania czesci odsetek od podatku)? Czy bedzie to traktowane jako

    Nic sie nie martw bedzie tak samo

  • 3. Data: 2006-12-05 11:14:39
    Od: "Robert " <c...@N...gazeta.pl>

    ..jakas interpretacja poparta §...?