  • 11. Data: 2007-07-08 15:53:43
    Temat: Re: upierdliwość banku - kredyt hipoteczny
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2007-07-07 11:01, dwr stwierdził, że:

    > Nie musisz ;-)

    > Środa Śląska - KW papierowa - odpis otrzymany po kilku godzinach,
    > Oleśnica - KW papierowa - odpis otrzymany na drugi dzień.

    Racja. Zabrakło w mojej wypowiedzi dopisku - chodziło o Wrocław.
    Środa Śl. nie ma elektronicznych ksiąg. Oleśnica chyba także.
    I z tej przyczyny czas wydania odpisu właśnie tak wygląda.
    Wrocław wszystko powoli (bardzo powoli) przerabia na elektroniczne.
    W tej chwili złożenie jakiegokolwiek wniosku dla kw papierowej skutkuje
    migracją.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2007-07-11 07:14:59
    Od: k...@k...gliwice.pl

    no i jednak się udało to szybko załatwić, wystarczyło zaświadczenie ze
    spółdzielni ( zdążyli wystawić w ciągu 4 dni !!!!!! ) ze jest
    wieczystym użytkownikiem gruntu i dla danej nieruchomości prowadzona
    jest księga wieczysta. Bank sam zbada sobie księgę wieczystą
    ( wcześniej po prostu d... im się nie chciało ruszyć ).
    Podpisanie umowy kredytowej jutro, Akt Notarialny za tydzień :)))

    pozdrawiam,

    kaliq