  • 11. Data: 2011-04-29 21:49:11
    Temat: Re: us sie chyba pomylil i wrocil mi nie moje pieniadze
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 23:43:35 +0200, "george" <g...@v...pl> wrote:

    >a jak wykaże sie "gorliwością" to go jeszcze sprawdzą :)

    a jak znamy zycie, to po tym sprawdzeniu Kowalski odda te odsetki +
    spora nawiazke i pewnie w sumie taniej by go wyszlo, gdyby wogole ten
    zwrot zostal u mnie (mimo ze kwota idzie w kplny).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2011-04-29 21:59:02
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a jak wykaże sie "gorliwością" to go jeszcze sprawdzą :)

    Akurat dla tych lobuzow jakos nie mam litosci
    w ub. roku zonka sie pomylila na swoja niekorzysc
    placac znacznie wiecej niz nalezalo awansem za 2 ostatnie miesiace
    Przytrzymali pit-a do ostatniego dnia, po czym wezwali do korekty
    i pociagneli jeszcze "regulaminowo" przez miesiac
    - a mialy byc takie fajne wakacje :]

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-04-29 22:02:29
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:rdcmr65frb80jv76ktercstkqsmkbskke9@4ax.com...

    > a jak znamy zycie, to po tym sprawdzeniu Kowalski odda te odsetki +
    > spora nawiazke i pewnie w sumie taniej by go wyszlo, gdyby wogole ten
    > zwrot zostal u mnie (mimo ze kwota idzie w kplny).

    No ... jak Kowalski jest byznesmenem, to moze ;)
    prostemu Nowakowi, to najwyzej mogliby starac sie udowodnic
    ze zjadl swoje dzieci a oczekuje zwrotu ulgi :D

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2011-04-29 22:13:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Przecież powinien zwrócić na taki sam numer konta jaki ma na przelewie.
    > Czyli do US.

    Fatalny pomysł. Naprawdę fatalny.

  • 15. Data: 2011-04-30 05:23:36
    Od: "Tytus" <T...@y...com>

    > Fatalny pomysł. Naprawdę fatalny.

    dyskutujesz z animką

    jk

  • 16. Data: 2011-04-30 07:05:27
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    .

    > Ciekawe czy odsetki pokryją koszt sporządzenia i wysłania pisma... Ja
    > bym sobie darował pismo do organu podatkowego.

    Można pismo sporządzić elektronicznie/faksowo. O ile maila to nie
    wiadomo czy odbiorą - faks prawie na pewno.

    p. m.

  • 17. Data: 2011-04-30 07:58:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...nie.ja.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Raczej powinieneś zwrócić na konto z którego przekazano.
    > Najpierw zadzwoń i poinformuj o pomyłce.

    w jakim kontekscie uzywasz tutaj słowa: powinienes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 18. Data: 2011-04-30 07:58:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Swojego banku nie masz co atakowac, bo on nie jest strona. Pismo do
    > Urzedu Skarbowego informujace o zaistnialej sprawie i wnioskiem, by
    > podali numer rachunku bankowego, na jaki masz to wrócic.

    a za list Urząd mu odda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 19. Data: 2011-05-01 16:51:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 07:58:05 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > a za list Urząd mu odda?

    Owszem, można zażądać zwrotu kosztów.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 20. Data: 2011-05-01 17:53:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:c1.01.3QMvt1$0K2@mike.oldfield.org.pl...

    > Owszem, można zażądać zwrotu kosztów.

    Ba! Można im zwrócić kwotę pomniejszoną o koszt pisma.