  • 1. Data: 2009-01-27 16:37:09
    Temat: uszkodzona karta?
    Od: marek <m...@u...pl>

    witam,
    otrzymalem dzisiaj nowa karte, ale okazuje sie ze jest nieznacznie
    uszkodzona: lekko odklejona folia na jednym z krótszych boków (krawędzi)
    Folia jest podwinięta na długosci około 5mm szerokosci 1mm. Obawiam sie ze
    po kilkukrotnym uzyciu w bankomatie uszkodzenie bedzie sie poglebiało co
    moze nawet grozic mechanicznemu zablokowaniu karty w bankomacie.
    A teraz pytanie: Czy to jest temat do reklamacji?

    pozdrawiam,
    marek

  • 2. Data: 2009-01-27 17:09:46
    Temat: Re: uszkodzona karta?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > moze nawet grozic mechanicznemu zablokowaniu karty w bankomacie.
    > A teraz pytanie: Czy to jest temat do reklamacji?

    obetnij, zeby nie odstawała.

  • 3. Data: 2009-01-27 17:21:29
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 27 Jan 2009 17:37:09 +0100, marek napisał(a):

> [...]
    > moze nawet grozic mechanicznemu zablokowaniu karty w bankomacie.
    > A teraz pytanie: Czy to jest temat do reklamacji?

    to nie pisz o tym na grupę. my tu nie naprawiamy ani nie wydajemy kart.
    zadzwon do banku...

    pozdr.

    K.

  • 4. Data: 2009-01-27 17:32:44
    Od: marek <m...@u...pl>

    Karmakoma wrote:

    > to nie pisz o tym na grupę. my tu nie naprawiamy ani nie wydajemy kart.
    > zadzwon do banku...
    >
    > pozdr.
    >
    > K.

    Bardzo dziekuje za niezwykle UPRZEJMA rade....
    jeszcze tylko pytanko: czy ten temat jest na grupie zakazany??
    Swoja droga to szkoda ze nie naprawiacie kart...

  • 5. Data: 2009-01-27 18:39:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "marek" <m...@u...pl> wrote in message
> [...]
    > moze nawet grozic mechanicznemu zablokowaniu karty w bankomacie.
    > A teraz pytanie: Czy to jest temat do reklamacji?

    Skaladaj reklamacje i nie aktywuj karty, bo za miesiac bedziesz musial
    zaplacic za duplikat.

    MK

  • 6. Data: 2009-01-27 21:15:57
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 27 Jan 2009 18:32:44 +0100, marek wrote:

    > Swoja droga to szkoda ze nie naprawiacie kart...

    Prześlij do mnie kartę - postaram się ją naprawić. Tylko pamiętaj o podaniu
    PIN-u, żebym mógł sprawdzić czy wszystko jest ok.

    ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2009-01-28 15:17:55
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    MK pisze:
    > Skaladaj reklamacje i nie aktywuj karty, bo za miesiac bedziesz musial
    > zaplacic za duplikat.
    zależy od banku - przy zgubieniu z reguły nie pobierają opłaty. U mnie
    już się kilka kart zgubiło w szufladzie biurka albo koszu na śmieci ;-)

  • 8. Data: 2009-01-28 17:16:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Radek Wroclawski" <r...@n...pl> wrote in message
    > zależy od banku - przy zgubieniu z reguły nie pobierają opłaty. U mnie już
    > się kilka kart zgubiło w szufladzie biurka albo koszu na śmieci ;-)

    Ale to nie jest duplikat :D

    MK

  • 9. Data: 2009-01-28 17:27:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 18:16:36 +0100, MK napisał(a):

    > Ale to nie jest duplikat :D

    A kiedy dają duplikat? Bo moja polbankowa pękła i konsultant się uparł by
    ją zastrzec i wydać nową. Kartę cały czas mam w portfelu i zastrzeganie
    jest bez sensu ale nie chciało mi się kłócić z _procedurami_ ;).

    --
    Kojer