  • Data: 2007-05-27 11:06:55
    Temat: visa (s) - visa (c)
    Od: "Nadawca" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sądziłem, że (c) to zczytanie danych z paska, (s) z chipa. Tymczasem płaciłem
    kartą - terminal eService - karta w czytniku PIN, brak autoryzacji (chyba: kod
    autoryzacji (3) (F) ???, brak blokady) a na wydruku jest VISA (C).

    Czy po autoryzacji z chipa powinny być jeszcze jakieś inne dane na wydruku?
    (te wszystkie MID-y AID-y TC nie mam pojęcia co znaczą)

    Choć możliwe, że karta była przeciągnięta przez czytnik paska w terminalu
    wcześniej, zanim wylądawała w czytniku PIN- na chwilę straciłem karte z oczu:/

    wydruk z terminala i zakończenie transakcji nastąpił od razu po podaniu PINu
    więc jesli było standardowe sprawdzanie PIN w centrum autoryzacyjnym (?) to
    odbyło się to bardzo szybko.