  • 1. Data: 2010-03-08 13:57:56
    Temat: w EUROBANKU zabrakło kasy?
    Od: "PM" <p...@p...onet.pl>

    Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    Do tej chwili nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło.
    Zawsze kasa docierała koło południa.
    Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    PM

  • 2. Data: 2010-03-08 14:07:00
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrakło kasy?
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Mar 8, 2:57 pm, "PM" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Dzi rano (7:25)zleci em 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    > Do tej chwili nie dotar aden,co si dot d nie zdarzy o.
    > Zawsze kasa dociera a ko o po udnia.
    > Czy by efekt uboczny obni enia %% ?

    Ja wysłałem chyba o 6:30 i też nie doszło do Aliora. Zobaczymy w
    kolejnej sesji, ale zaczynam rozważać ewakuację z EB i zostawienie tam
    tylko tych 15 KO.

  • 3. Data: 2010-03-08 14:07:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PM pisze:
    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    > Do tej chwili nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło.
    > Zawsze kasa docierała koło południa.
    > Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    Czy do takich elektronicznych przelewów bank potrzebuje w ogóle
    jakichkolwiek pieniędzy? ;) Może po prostu zapomnieli zapłacić rachunku
    za prąd i im serwery nie działają? ;)

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-03-08 14:36:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 14:57:56 +0100, PM napisał(a):

    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA. Do tej chwili
    > nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło. Zawsze kasa docierała koło
    > południa. Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    No u mnie to samo, nie doszło z EB ani do Aliora ani do Polbanku. Co
    dziwniejsze, koleżanka mi w czwartek wysłała kasę do Aliora i doszła
    dopiero w poniedziałek, więc może w A też się rypie, albo coś bardziej
    ogólnie?

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-03-08 14:42:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "PM" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    > Do tej chwili nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło.
    > Zawsze kasa docierała koło południa.
    > Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    Moze opozniaja wysylke, dajac przelewy na nastepna sesje i uzupelniaja braki
    gotowki na rynku miedzybankowym. Jezeli zbyt duzo odplynelo, a tak moglo
    byc, bo KO to nie lokaty, to moze sa zmuszeni uzupelniac gotowke w inny
    sposob, zeby nie stracic plynnosci.

  • 6. Data: 2010-03-08 14:58:34
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czy do takich elektronicznych przelewów bank potrzebuje w ogóle
    > jakichkolwiek pieniędzy?
    Aż mnie zatkało.

  • 7. Data: 2010-03-08 15:03:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 08 Mar 2010 15:42:53 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > moglo byc, bo KO to nie lokaty, to moze sa zmuszeni uzupelniac gotowke w
    > inny sposob, zeby nie stracic plynnosci.

    No może i tak być. Mój przelew już się w Aliorze pojawił, ale co mi po
    tym jak nie załapał się na 3 sesję i musi poczekać do jutra. W Polbanku
    jeszcze kasy nie ma, może poszła od razu do Grecji :-]

    Xenocide

  • 8. Data: 2010-03-08 15:24:00
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 08.03.2010 16:03, xbartx wrote:

    > No może i tak być. Mój przelew już się w Aliorze pojawił, ale co mi po
    > tym jak nie załapał się na 3 sesję i musi poczekać do jutra. W Polbanku
    > jeszcze kasy nie ma, może poszła od razu do Grecji :-]

    Moja też doszła do Citi.

  • 9. Data: 2010-03-08 16:43:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 08 mar 2010 o 14:57 GMT, PM napisał(a):

    > Dziś rano (7:25)zleciłem 2 przelewy,do mBANKU i do ALIORA.
    > Do tej chwili nie dotarł żaden,co się dotąd nie zdarzyło.
    > Zawsze kasa docierała koło południa.
    > Czyżby efekt uboczny obniżenia %% ?

    Ja dzisiaj rano ok 9:30 robilem przelew z eurobanku do aliora, w aliorze
    pojawil sie o 15:22, byla to sporsza sumka i poszlo dosyc szybko...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 10. Data: 2010-03-08 16:45:25
    Temat: Re: w EUROBANKU zabrak?o kasy?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik xbartx napisał:

    > No u mnie to samo, nie doszło z EB ani do Aliora ani do Polbanku. Co

    Ja ok. 8:00 wysłałem z EB do Inteliga i doszła :-).

    Przemek